21 Ocak 2015 Çarşamba

Pastel Nude Ojeler: Camel, Grege ve Mocha

İşte son zamanlarda kullandığım en iyi ürünlerden bir serinin yazısı geliyor. Pastel Nude ojeler beni o kadar şaşırttı ki ne kadar övsem az kalır. 




Bendeki 3 renk sırayla Camel, Grege ve Mocha. Aynı zamanda renkler soldan sağa içindeki pembelik azalarak daha griye gidiyor. 



Bu ojeleri neden sevdim derseniz, ben base ve topcoat kullanmaya üşendiğimden ve haftada 1 oje sürmeye vakit ayırabildiğimden kalıcılık benim için çok önemli. Bu seri iki katta opaklaşıp hızlı kuruyor, topcoatsuz bile aşırı parlak ve parlaklıkları bir hafta gitmiyor, bir hafta boyunca minimal soyulma ile tırnakta dayanıyor (özellikle Grege tırnağımda az bir bozulmayla 2 hafta kaldı ve şok oldum) ve renkler kullanması kolay, elleri bakımlı gösteren renkler. 

Aralarından favorim Grege olsa da hepsini ayrı seviyorum, en kısa zamanda diğer renklere de göz atacağım. 3TLlik fiyatlarına göre o kadar güzel ojeler ki tüm seriyi almamak elde değil. Siz de mutlaka ama mutlaka bir rengine şans verin, beğenmemek çok zor.

Sizin bu seriden bana tavsiye edeceğiniz renkler hangileri?

2 yorum:

  1. Ben de almak istiyorum ama biraz oje stoğumu azaltmam gerek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de artık oje almamaya dikkat ediyorum bitmiyorlar asla :)

      Sil