8 Şubat 2014 Cumartesi

Ocak Ayı Bitenler - 25

Geçtiğimiz ay her gün kullandığım temel ürünlerden bitenler oldukça fazla oldu. Artık stoklamak yerine elimdekileri bitirmeye odaklandığımdan bu ay çöpe yolladıklarıma sevindiğim bir ay geçirdim.





Avene Cleanance serisini ayrıntılı yazacağımdan çok bahsemeyeceğim fakat hem Cleanance tonik hem de Cleanance K krem tekrar almayacağım, beğenmediğim ürünler oldu. Sebeplerini serinin diğer üyesiyle ayrıca yakında yazacağım.


Avon Naturals Kayısılı Sprey daha önce pek çok kez blogumda övdüğüm, muhteşem bir sprey. Kesinlikle denenmeli, indirimde stoklanmalı.

Avon Perceive güzel bir parfümdü, yazısı mevcut. Bu sprey harici parfümü de var elimde, onu da kullanacağım ileride.

Otacı Bitki Özlü Şampuan, orta karar bir şampuandı, büyüğünü alacağım kadar beğenmedim ne yazık ki. Saçımı biraz fazla karıştırdı gibi geldi.

Dr. Emu göz kremi berbattı, göz altlarımı daha da morarttı. Büyük boyunun 68 dolarlık fiyatını hayatta hak etmiyor.


Revlon Nearly Naked fondotenin ayrıntılı incelemesini burada okuyabilirsiniz. Gayet güzel bir fondotendi. Watsons pamuk da bitenler demirbaşlarından.


Dove Yoğun Onarıcı şampuan çoğu blogda yerden yere vurulmuştu, ben ise beğendim. Gerçekten de koparak dökülmeleri minimuma indirdi fakat saçımı ağırlaştırdığını hissettim. Fena değildi, tekrar rastlarsam ve indirimde olursa neden almayayım. Son olarak da Psssst! kuru şampuan bitti, başlarda güzeldi ama şişenin dibi pudralaşıp saçımı bembeyaz yapmaya başladı.

Siz bu ürünlerden hangilerini denediniz?

6 yorum:

  1. Avene temizleme jelini oldukça merak ediyorum bende.Serinin diğer üyesi oysa merakla bekliyorum yazını :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cleanance jel ile 3 ürünü yazacağım hep beraber

      Sil
  2. Kayısılı spreyi çok seviyorum, daha doğrusu meyve kokusunu çok seviyorum. Varsın annem manav gibi koktuğumu söylesin! :)

    YanıtlaSil
  3. Avene yazılarını merakla bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. temizleme jelim bitmek üzere, bu hafta seri halinde yazılacak :)

      Sil