19 Aralık 2013 Perşembe

Günlük Makyaj Fırçalarım

Uzunca bir süredir hep aynı fırçaları kullanıyordum, el alışkanlığı olunca insan bir rutine bağlanmak istiyor. Dolabımda o kadar çeşitli fırçalar var ki, emektar favorilerimi yıkayıp kaldırdım ve kullanmadığım değişik olanları ortaya çıkardım. 



Fırçalarım için aldığım saksıdan da bahsedeyim. Ikea'nın Skurar beyaz mumlukları her makyaj bloggerında var sanırım :) Ben de fırçalarım için bir kap bakayım diye Ikea'ya gidince yılbaşı için özel çıkan kırmızı Skurar serisini gördüm ve bu mumluğu 4.99 TLye aldım. Bence çok şirin, bu rengi kaçırmak istemiyorsanız elinizi çabuk tutup bakın derim.

Gelelim fırçalara:


Sol resimde yüz fırçalarım var.

Sedona Lace 928:  Aylık favoriler yazımda da bahsettiğim Sedona Lace 928 nolu fırça son zamanlarda en çok beğendiklerimden, bununla fondotenimi çok kolay ve düzgün şekilde uyguluyorum. Sedona Lace fırçalarım yazısı gelecek.

Ecotools Kapatıcı Fırçası: Starter Set'ten kapatıcı fırçası bazen kapatıcımı yaymak için kullandığım bir fırça ama genelde parmaklarımı kullanmayı seviyorum.

Ecotools Allık Fırçası: Yine aynı setten allık fırçasını ben pudra için kullanmaktayım, tüm yüzüme pudra yaymak için başarılı buluyorum.

e.l.f Angled Blush Brush: Bu açılı allık fırçası ile allığımı rahatça uyguluyorum, aslında bronzer için de uygun ama şu sıra daha çok allık kullandığımdan konturleme için daha denemedim.

Göz fırçalarımda ise Ecotools Starter Set hakim. Bu setin yazısı da taslaklarda, yakında yayınlanacak.

Ecotools Kaş-Kirpik Fırçası: En az kullanılan fırçalardan, rimelim yapışırsa kirpik kısmını kullanıyorum arada. Kaş fırçasına ise fazla ihtiyacım olmuyor.

Ecotools Far Fırçası:  Farımı gözkapağına pıt pıt uygulamak için kullandığım, her gün elimin gittiği güzel bir fırça.

Estee Lauder Crease Fırçası: Bu fırçayı hem crease hem de karıştırma fırçası olarak kullanıyorum. Boyutu biraz küçük ama işimi görüyor.

Ecotools Eyeliner Fırçası: Göz kalemimi dağıtmak ve alt kirpik diplerime yaymak amaçlı kullandığım, sıkça elimin gittiği bir fırça.


Sondaki mini uçlu fırça ise markasız, bununla da kaşlarımı belirginleştiriyorum.

Çokmuş gibi görünse de her gün kullandığım fırçalar Sedona Lace fondoten fırçası, Ecotools pudra fırçası, far fırçası ve açılı liner fırçası. Bunun haricindekileri de o gün yapacağım makyaja bağlı olarak sıklıkla kullanmaktayım.

Sizin en sık kullandığınız fırçalar hangileri?

4 yorum:

  1. Bende aldım bu saksıdan ama boş bekliyor çiçek koyacağım içine :)

    YanıtlaSil
  2. Hala Sedona Lace i nereden aldığını söylemedin yazısı ne zaman gelecek buradan yaz bari nereden aldığını merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sedonalace kendi sitesinden aldım, yazısını yazmak istiyorum fakat bu ay bloguma ara vermiştim. siteden nasıl alınır, hangi kargo seçilir vs yazacağım

      Sil