16 Aralık 2013 Pazartesi

Göz Makyajı Üçlüsü: Pratik İş Makyajı

Sabahları alelacele işe ya da okula hazırlananlardansanız ne yazık ki her gün gölgeli farlar, kontürleme, koyu dudak makyajları yapmaya vaktiniz olmuyor. Son bir aydır ben, çok sade ve yapması kolay fakat güzel gözüken bir makyaj yapmayı tercih ediyorum. 

Göz makyajımda renkli olarak sadece 3 ürün kullanıyorum ve makyajımı 2 dakikada tamamlıyorum, işte bu da makyaj üçlüm:




İlk önce daha önce yazısını yazdığım e.l.f Moondust taupe tonlarındaki farı tüm gözkapağıma hızlıca sürüyorum, far bazıyla gayet kalıcı ve tek başına kahverengi gözlerde harika duran, başka bir renkle gölgelendirme istemeyen bir far kendisi. Dibi yavaştan açılmaya başladı bile, yakında pan gözükecek.

Pur Minerals siyah kalemimi kirpik diplerime incecik bir çizgi halinde çekip aynı far fırçamla dağıtıyor, fırçada kalanı da alt kirpik diplerime sürüyorum. İş ortamında kuyruklu eyeliner veya sert çizgili kalemleri ben hiç profesyonel bulmuyorum, dağıtılmış siyah bir kalem ise hem gözleri güzelce çerçeveliyor hem de belli belirsiz oluyor.

Son olarak da WetnWild Megaprotein rimelle kirpiklerimi belirginleştiriyorum. Bu maskarada yapıştırma problemi var ama güzel siyahlaştırıyor ve hızlı kuruyor. Önümüzdeki aylarda size hediye edeceğim Amerika markaları çekilişimde bu ürün de olacak :)

Bu ürünlerle göz makyajım 2 dakika alıyor ve hemencecik evden çıkabiliyorum, bu nedenle son zamanlarda imza makyajım gibi oldu.

 Resimde bir adım daha ekleyip şampanya rengi bir farla göz pınarımı aydınlatmıştım, fakat temel makyaj aynı.

Sizin acele ettiğiniz zamanlar kurtarıcı makyajınız nasıl?

❤ ❤ ❤

Yarının Yazısı: Burt's Bees Lip Shimmer Strawberry

4 yorum:

  1. Gerçekten çok pratik ve güzelmiş :) gözler de güzel olunca tabi fazla birşey yapmaya gerek kalmıyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, makyaj yapmayı sevsem de sabah pek halim olmuyor açıkçası :)

      Sil
  2. farı çok sevdim bu renkler kurtarıcı gerçekten :)

    YanıtlaSil