6 Kasım 2013 Çarşamba

Turuncu Kasa ile Avene Alışverişim

Yakında yazısını yazacağım Neutrogena serisi cildimde bir facia yaratınca mecburen yeni bir cilt bakım serisi arayışına giriştim ve Avene Cleanance ürünlerini denemeye karar verdim. Turuncu Kasa'da fiyatları diğer sitelerden uygun olunca ilk kez bu sayfadan bir sipariş verdim.


Avene Cleanance Gel temizleyici, tonik, Cleanance K jel-krem ve iki adet Avene termal su siparişi verdim. Siteye de mail atıp blogumda alışverişimden bahsedeceğimi belirterek tester istedim ve bolca da tester göndermişler sağolsunlar.


Avene ürünlerini biraz kullanınca yorumlarım gelecek. Turuncu Kasa'dan ise memnun kaldım, ürünler iyi paketlenmişti ve hızlıca kargolandı, siparişin her adımında ise bana maille bildirildi. Ürünlerin son kullanma tarihlerinin de 2015/2016 olması gayet güzel. Kargonun 100 TL üzerine bedava olmasını biraz fazla bulsam da zaten o miktara yaklaştığımdan bir tane daha termal su ekleyerek kargo ödememiş oldum, gayet uyguna geldi alışverişim. Tekrar alışveriş yapabileceğim, güvendiğim bir site oldu.

Siz Avene ürünleri kullandınız mı, memnun kaldınız mı?

9 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. avene cleanance yüz yıkama jelini nisan 2012de kullandım ve tam nisan 2013de bitti. turuncukasa.comdan 22 tlye sipariş verdim. yurtdışında 13 Euro civarında yani türkiyede bu fiyata bulmak süper oldu. Ürine gelirsek.. müthiş bir ürün. hemen köpürüyor, oldukça ferah bir etki bırakıyor. ben turuncukasadan bir de vichy aqualiathermal göz altı roll-on ve la roche posay bb kremi aldım hepsinden çok memnunum. yüz yıkama jelinde avene cleanance'dan vazgeçmem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de birkaç gündür deniyorum, şimdilik beğendim gibi :) aynı fiyat civarına aldım, gayet uygun bir fiyat artık neutrogena vb drugstore ürünler bile 10-15 tl oldu

      Sil
  3. turuncu kasadan bende geçen gün alışveriş yaptım hemde 125tllik fakat 2 adet tek kullanımlık tester dışında hiçbir şey koymamışlardı ve 1 hafta sonra elime geçti, biraz canım sıkıldı açıkçası paylaşmak istedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bloggerım deyince fazla koyduklarını düşünüyorum, zaten bilerek söyledim. ne yazık ki hiçbir yer ülkemizde tester paylaşmak istemiyor anlamadığım bir şekilde fakat hızı fena değildi, 3-4 iş günü sürdü benim siparişim

      Sil
  4. Ben de Avene Cleanance jel kullanıyorum inanılmaz bereketli bir ürün. Memnun kalacağını düşünüyorum. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  5. Ben kaç kere alışveriş yaptım ama kutularımdan bir tane bile sample çıkmadı:))) istemeden göndermiyorlar demek ki:) Ben özellikle online alışveriş sitelerinin sample mantığını çözebildiklerini sanmıyorum. Güle güle kullan inşallah iyi gelir cildine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hep istiyorum artık, bazen isteyince bile yollamıyorlar. istemeden kimse yollamıyor, nedense ülkemizde testerları vermekten ödü kopuyor satışçıların :)

      Sil