14 Kasım 2013 Perşembe

Sonbaharı Seviyorum Mimi

Source: pinterest.com

Kozmetik perisi tarafından sonbaharı seviyorum miminde mimlenmişim, çok teşekkür ediyorum kendisine ve dolu dolu bloguna bu linkten göz atmanızı öneriyorum:)

Hemen sorulara geçelim :)


1-Sonbahar'da en sevdiğin şey/şeyler neler?
   Doğal yerleri gezmek, bence her yer sonbahar renkleri ile daha güzel.

2-Sonbahar'da en sevdiğin kıyafet?
Son zamanda tembelleştiğimden deri tayt ve ekose gömlek ikilisi.

3-Sonbahar'da makyaj trendin nedir?
Altın-kahve tonlarda gözler, bronz veya şeftali dudaklar ve nude tırnaklar tercih ediyorum

4-Sonbahar'da en sevdiğin yemek/içecek?
Sıcak kahveler :)

5-Sonbahar'da başlayan tv dizilerinden en çok beklediğin dizi hangisi?
Şu sıra sadece Awkward dizisini düzenli takip ediyorum, bir de arada Medcezir'e bakıyorum.

6-Sonbahar geleneğin nedir?
Daha bir çalışkan oluyordum sonbaharda normalde ama bu sene tembellik üstümde, o yüzden çok bir geleneğim yok :)

Bu mimi de cevaplamak isteyen tüm okuyucularıma yolluyorum, yapınca linklerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder