8 Kasım 2013 Cuma

Son Zamanlarda Saç Bakım Rutinim


Saçlarım bir senede aşırı uzadı ve şu sıra neredeyse belime ulaşacak, fakat uçları çok yıpranıyor. O yüzden şu sıralar saç bakımıma özen göstermeye çalışıyorum, ama çok fazla ürün kullanmak da saçlarımı hızlı yağlandırıyor. Sayıca az ama her türlü işimi gören seçimler yapmaya çalışıyorum, bu aralar kullandığım ürünler de şunlar:






1) Sexy Hair Weather Proof Spray: Bu spreyi saçımı düzleştirdikten sonra sıkıyorum, kabarmasını, elektriklenmesini ve dalgalanmasını önleyip saçımın düzlüğünü uzun süre korumasını sağlıyor. Bu marka ülkemizde yok ama bitince mutlaka benzer etkili başka bir sprey edineceğim.

2) Psst Kuru Şampuan : Beyazlık bırakmadan işimi görüyor, kuru şampuan eğer saçınızı her gün yıkamayı zararlı görenlerdenseniz mutlaka edinmeniz gereken bir ürün. Watsons'ta satılan Superdrug markasını da seviyorum, bu bitince onu alacağım.

3) Avon Kayısı ve Shea Yağlı Saç Açıcı Sprey: Saçımı taramadan sürdüğüm bu ürünle dolaşıklıklarım çok daha rahat açılıyor, saçım kırılmıyor ve tararken daha az uğraşıyorum. Oldukça memnunum, tavsiye edilir.

4) Dove Isı Koruyucu Sprey: Isı koruyucuları maşa, düzleştirici kullanıyorsanız ihmal etmeyin. İşe yarıyor mu bilmem ama içim daha bir rahat ediyor. Dove yapış yapış olduğundan pek sevmiyorum, yerine değişik bir marka deneyeceğim.

5) Africare Saç Bakım Yağı: Bu da saç uçları için, bir serum ya da bakım yağı mutlaka uzun saçlarda kullanılmalı bence. Memnunum ama Avon'un meşhur serumları daha iyiydi gibi, bir dahaki sefere onlardan alacağım.

Siz saçınızda hangi ürünleri düzenli kullanıyorsunuz?

4 yorum:

  1. Gliss de yapış yapış, saç spreyi gibi iğrenç bir hal alıyor uzak dur. Belki de koruyucu spreyler böyledir.

    YanıtlaSil
  2. Avon'un sac acicisini sirf kokusundan dolayi merak ettim kayisi kokusu cok hosa gider cunku :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem kokusu güzel hem de ürün harika, mutlaka dene

      Sil