18 Kasım 2013 Pazartesi

Revlon Nearly Naked Fondoten

Nearly Naked, Revlon'un yeni sayılabilecek bir ürünü. Bloglarda, Youtube'da çok fazla övülünce ben de almıştım fakat kullanmaya sıra ancak yeni gelebildi.




Fondoten köşeli cam bir şişede geliyor, kapağı ise beyaz. Biraz ucuz görünümlü bir ambalaj olsa da şişesi fena değil. Fakat daha ilk kullanımda çok çok büyük bir kusuru var, o da pompasız olması.


Gördüğünüz gibi ağzı aşırı büyük ve fondoten de su gibi sıvı kıvamlı olduğundan hep çok aşırı dökülüyor ve fazlalığı geri içine koymakla uğraşmak gerekiyor. Bu açıdan nefret ettiğim bir şişe oldu, ülkemizde satılsa sadece bu nedenden dolayı tekrar almazdım.


Dediğim gibi aşırı sıvı yapılı fakar orta/yüksek kapatıcılıkta, yarı mat bir fondoten. Rahatsız edici kokmuyor, yüzde yok gibi hafif hissediliyor ve kalıcılığı bence çok iyi. Ama az daha elimden çıkaracaktım bu ürünü, nedeni ise uygulaması çok zor. RT Expert Face Brush veya Beauty Blender tarzı bir süngerle sakın denemeyin, ikisiyle de aşırı kalıp gibi iğrenç bir görünüm aldı. İşin sırrı flat top yani düz uçlu ve sık kıllı bir fondoten fırçasında.

Bendeki renk Nude 150 skalada NC25 tenime en uygun renk olsa da, durdukça çok pembeleşen bir fondoten. Başta sarı alt tonlu gözükse de durdukça benim cildimde aşırı pembeleşiyor, ancak renk düzenleyici pudramla biraz düzeltebiliyorum bu olumsuz durumu. Eğer çok sarı, olive alt tonlu bir cildiniz varsa bu seri pek size göre değil, ben renkleri fazla pembe buldum.

Sonuçta kapatıcılığına ve yapısına bayıldığım, renginden ve şişesinden hiç hoşlanmadığım bir fondoten oldu Nearly Naked ve bir kez daha alma zahmetine girişmeyi düşünmüyorum. Eğer size uyan bir renk bulursanız ve ambalaj sorununu önemsemezseniz çok sevebileceğiniz bir ürün. 

Nerden buluruz derseniz her Revlon ürünü gibi bu fondoteni de yurtdışından edinebilir veya risk alıp online söyleyebilirsiniz.

2 yorum:

  1. ben de naked fondöten kullanıyorum ^^ hatta yakında yazısını yazacaktım. Fakat senin aksine hiç kapatıcı bulmadım. Aksine hafif kapatıcı . Yalnız iki kat üstüste uygulama imkanı var , öyleve artıyor kapatıcılığı biraz. Bazsız aşırı parlama yapıyor ve ben yağlı cildimde tek başına kullanamıyorum. zaten tek başına kalıcılığı da kötü cildimde. Ama kullanıyor muyum ? evet ^^ İncecik yapısı var ve cildimde süper doğal duruyor.
    Altına makyaj bazı uyguluyorum. Fondöten uygulaması ardından da nars ın light reflecting setting powder 'ı ; tamamdır :)
    muhtemelen normal ciltliler böyle yardımcı ürünler olmadan , tek başına da rahatlıkla kullanabilir bunu ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok kapatıcı oluyor, oldukça akne izi dolu yanaklarımda bile ekstra kapatıcı kullanmama gerek kalmıyor. genelde böyle naked isimli fondotenler nedense benim cildimde çok kapatıcı duruyor, ud naked skin de böyle olmuştu :) bende pudrayla çok parlama yapmadı, ama kalıcılığını çok iyi buldum tüm gün bozulmuyor :) demek ki fondotenler de her ciltte farklı etkiler yapıyormuş şaşırdım

      Sil