11 Kasım 2013 Pazartesi

Neutrogena Visibly Clear Serisi

Cilt bakım ürünlerini seri halinde kullanmanın daha etkili olduğuna inanan biri olarak Visibly Clear serisini  bayram indirimlerinde tamamladım. Jel yüz temizleyicisini, toniğini, maske/temizleyicisini ve akne önleyici kremini aldım ve hep birlikte düzenli kullanmaya başladım.

Gerçekten iyi şeyler söylemek isterdim ama bu seri benim cildime hiç ama hiç uymadı. Akneyi önlemeyi bırakalım, bende korkunç şekilde sivilcelenme yaptı ve hemen kullanmayı kestim.


Jeli fena değil aslında, kurutmadan temizliyor ama toniği fazlaca alkollü ve benim cildim hassas olmamasına rağmen yakıyor. Maskesi de ilk durulandığında gözenek görünümünü oldukça azaltıyor, geçici bir etki olsa da bence güzel. Bakım kreminin bir faydasını görmedim, sürmekle sürmemek aynı şey gibi geldi bana.

Fakat seri halinde kullanıldığında ürünler yağlı cildimi bile aşırı kurutup yağ dengesini bozdu ve bende kocaman sivilcelere sebep oldular. Kullanmayı bıraktığım an 2 gün içinde bu sivilceler çok küçüldü ve yenileri çıkmadı, yani suçlu bu seri. 

Cilt bakım ürünleri herkeste farklılık gösteriyor ve belki sizin cildinize iyi gelecektir ama benim cildime bu seri olmadı, kullanamadım. Denemek isteyen olursa tüm seriyi topluca çok uygun bir fiyata blog satışıma koydum.

Siz bu seriden ürünler kullandınız mı, memnun kaldınız mı?

4 yorum:

  1. bende toniğini kullandım dediğin gibi içerdiği alkolden kaynaklı aşrı yanma ve kızarıklığa neden oluyordu:(( temizlemesi siyah noktalara etkisi güzeldi ama yakma meselesi çok fenaydı :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim cildime çok ağır geldiler :/ alkol içerikli tonikleri sevmiyorum hiç

      Sil
  2. selamlar bende bir aydan fazladır toniğini kullanıyorum lorealin peelingiyle beraber. birde sivilce jelini almıştım. sürüyorum ama hiçbi etkisi yok. siyah noktalarım da da azalma olmadı. başarısız bir seri olmuş :/ ve birde yakması var tabi

    YanıtlaSil