28 Kasım 2013 Perşembe

Marimekko Poppy Bouquet Allık



Bu allığı şu an ne yazık ki katalogda bulunan ürünlerden değil ama çiçekli dizaynı çok hoşuma gittiğinden blogda yer vereyim dedim.


Aslında pembe allıklarla pek aram yoktur ve bu da uzun süredir dolabımda bekleyen bir üründü. Geçen aylarda bir düğüne giderken elime bu geldi ve hızlıca yanaklarıma uygulayınca çıkan doğal sonucu çok sevdim, şimdilerde sürekli elimin altında.


Allık çiçek desenli siyah plastik bir ambalajda geliyor, ben üzerinde bir allık fırçasını gezdirip her renkten alarak uyguluyorum.İçinde 4 farklı ton içeriyor ve hepsi pembe/mor tonlar. 


Tüm tonlar ışıltılı fakat allığın içinde sim taneciği bulunmuyor. Ben hiç tozutma problemi de yaşamadım bu allıkta, fırçaya rahatça gelen bir yapıda.


Rengi çok tatlı bir pembe, açık tenlerde kendini çok belli edecek bir şeker pembesi iken benim gibi buğday tenlerde sanki kendiliğinden yanaklarınız pembeleşmiş gibi naturel ve aydınlık bir görünüm yaratıyor. Bu allığı kullandığımda aydınlatıcı sürmüyorum, onun görevini de yapıyor altın rengi ışıltıları sayesinde.

Siz bu tarz çiçekli, süslü ambalajlara bayılanlardan mısınız yoksa daha pratik ambalajlar mı hoşunuza gidiyor?

❤ ❤ ❤

Yarının Yazısı: MAC Blackberry Far

4 yorum: