29 Kasım 2013 Cuma

MAC Blackberry Far

Halen MAC far çılgınlığına yakalanmamış biri olarak Blackberry kesin almalıyım dediğim nadir renklerden oldu.



MAC farlar hem paletlere yerleştirmek için refill olarak, hem de tekli far olarak kendi ambalajlarında satılıyor. Arada fiyat farkı olduğundan ben refill şeklini tercih ettim ve manyetik bir far paletinde saklıyorum.


Renk, MAC tarafından hafif bordo mürdüm kahve olarak tanımlanmış, daha da iyi anlatılamazdı. Morla kahverenginin tam yarı yarıya karışımı, ne kahverengi ne de mor. Taupe farlara asla benzemiyor, içinde grilik yok. 


Mat, simsiz ve ışıltısız bir far. Pigmentli ve yumuşak, rengini kolayca veren ve kaliteli bir yapısı var. Rengi ise müthiş, başka markalarda benzerini görmediğim, ilginç bir renk.

Blackberry meşhur MAC far renklerinden değil ama bence baştacı olmayı, keşfedilmeyi hak eden bir seçim. 37 TLye MAC TR sitesinden sahip olabilirsiniz. Normalde bir palet edecek bu para bence tek bu fara değer, kolay bulunmayan değişik rengi ve kalıcı, pigmentli yapısıyla sizi aldığınıza pişman etmeyeceğini düşünüyorum.

❤ ❤ ❤

Yarının Yazısı: Oriflame Kasım Katalogu Alışverişim

3 yorum:

  1. benimde sevdigim kahve tonu budur.. güle güle kullan=)

    YanıtlaSil
  2. aklımda bu far süper makyajlar çıkar bundan :))
    blogunuzu yeni keşfettim
    bayadır bakamıyorum ama bana da beklerim ^^ http://hayatkolik.blogspot.com/

    YanıtlaSil