25 Kasım 2013 Pazartesi

İstek Listesi: Saç Bakımı

Saçlarımı 1.5 senedir uzatıyorum ve şu sıra neredeyse belime geldiler. Özellikle geçen aylarda saçlarımı uçlardan kestirip ombre yaptırınca bakımını da hiç ihmal etmez oldum. Bunlar da almayı düşündüğüm, istediğim saç bakım ürünleri:


1) Bumble&Bumble Surf Serisi:

Testerını kullanıp aşık olduğum, saçlarımı parıl parıl, yumuşacık ve maşayla yapılmış gibi dalgalı hale getiren bu serinin şampuanı 62, kremi de 68 TL gibi cep yakan fiyatlara sahip olsalar da elimdeki ürünler bitince bu ürünlere geçmeyi istiyorum. Sadece Sephora'da gördüm bu markayı, çok pahalı ama değeceğini düşünüyorum.

2) Organix Sea Salt Spray:

Bu ürünü yaza doğru, plaj etkisi olan saçlar için kullanacağım. Acelesi yok ama bahar aylarında ya bunu ya da Bumble&Bumble Surf sprey almayı planlıyorum. Organix ürünleri internette pek çok sitede mevcut. Bu ürünlere para vermeyeyim derseniz kendin yap spreyinizin tarifi için buraya tık.

3) Lee Stafford Blow Dry Your Hair Faster Spray

Saçın kuruma süresini azaltan bu sprey, soğuk kış günlerinde kurumak bilmeyen saçlarım için umarım işe yarayacağını düşündüğüm bir ürün. Saatlerce saç kurutmaya üşenip sonra baş ağrısıyla gezdiğim sıklıkça olduğundan, bir an önce bu ürünü almayı planlıyorum. Tekin Acar'da fiyatı 22 TL, bu linkte bulabilirsiniz.

4) Watsons Superdrug Kuru Şampuan

Yazısını daha önce yazdım, kuru şampuan saçınızı her gün yıkamak istemiyorsanız mutlaka sahip olmanız gereken bir kurtarıcı ürün. Bu marka da hem kokuları güzel ve çeşitli, hem de fiyatları uygun olduğundan seçimim.Watsons mağazalarında 10 TL altı bir fiyata satılıyor.

5) John Frieda Frizz Ease 3 Day Straight Spray

3 gün boyunca fönümü sabitleyeceğine ihtimal vermesem de bir umut deneyeceğim, en azından sabahları düzleştirici ile bir geçtiğimde olacak kadar korusa yeter. Yine Watsons ve Gratislerde var.

6) Aubrey Organics Mavi Yeşil Yosun Özlü Saç Bakım Maskesi:

Sadece isminden dolayı bir merak içine girdiğimden bu ürünü denemek istiyorum. Aşırı yıpranmış saçlara yoğun bakım yapan bu ürünün kuru saç uçlarımda onarıcı etkisini hissettireceğini ummaktayım. Aubrey Organics ürünlerine ise kendi sitelerinden veya internette satış yapan başka sitelerden ulaşabiliyorsunuz.

Lee Stafford sprey hariç hiçbiri aciliyeti olan ürünler değil ama ileriki aylarda saç bakım ürünleri dolabıma eklemek, denemek istediğim çeşitli seçenekler bunlar. Tabii önce elimdeki ürünleri kullanıp bitime niyetindeyim.

Sizin istek listenizde hangi saç bakım ürünleri var? Bu ürünlerden kullandığınız oldu mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder