13 Kasım 2013 Çarşamba

Freeman Kömürlü & Siyah Şekerli Yüz Maskesi

Freeman maskelerine bayıldığım bir marka. Daha önce de Çikolata-Çilekli Kil Maskesi ve Anti-Stress Maskesini blogumda konuk etmiştim.

Bugün ise Charcoal &Black Sugar Facial Polishing Mask blogumda. Kömür ve esmer şeker içeren, benim biraz yapıca MAC Volcanic Ash Exfoliator'a benzettiğim bir ürün kendisi.




150 mllik klasik kocaman Freeman ambalajında geliyor ürün. Bu maskelerin plastik kapaklarını biraz uyduruk bulsam da ambalajı kullanışlı. 

Maskenin yapısı ise bir peeling gibi adeta. Kocaman kocaman parçacıklar içeren siyah, pütür pütür bir ürün. Cildinize tıpkı bir peelingi sürer gibi fazla bastırmadan uyguluyorsunuz ve bu uygulama esnasında içindeki parçacıklar cildinizi arındırmış oluyor. Normal bir peelinge göre çok daha sert ve büyük tanecikli olduğundan dikkatli ve yavaş sürmekte fayda var.

Ben bu maskeyi 10-15 dakika yüzümde bekletiyorum. Diğer maskeler gibi kuruma durumu yok, sürdüğünüz gibi kalıyor. Yıkarken de nazikçe ovalayarak siyah tabakayı duruluyorum.

Ürünün çok buram buram, rahatsız eden bir kokusu yok, tadı ise oldukça şekerli :) Ağzıma hafifçe kaçtığından biliyorum, yoksa maskeyi yemedim :)


  Bu da yapısı, ben gerçekten Volcanic Ash Exfoliator'a çok benzetiyorum.

Yüzümü duruladıktan sonra aldığım sonuç harika ötesi. Gözenekleri küçülmüş, çok daha berraklaşmış ve kızarıklığı geçmiş, yağı emilmiş ama kesinlikle kuru hissedilmeyen bir cilt. Bence mucizevi bir maske, çok çok severek kullanıyorum ve bitince hemen tekrar almayı planlıyorum.

Bu maske bakimstore sitesinde 18.53 TL şu anda, Freeman ürünlerini küçük parfümerilerde de sık sık görüyorum. 150 mllik kocaman tüp size uzunca süre gidiyor ve fiyatı da bence son derece uyguna gelmiş oluyor.

Eğer yağlı ve pürüzlü bir cildiniz varsa, bu maskeyi haftada 1-2 kez kesinlikle denemenizi öneririm, benim şu ana dek kullandığım en iyi 3 maskeden biri olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.

13 yorum:

  1. Hahaha o tadı olayı çok güzeldi :) Güzel bir ürüne benziyor aklıma yazdım :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de not ettim, yağlı ve arındırması zor bir cilde sahibim ne de olsa ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de cildim yağlı ve oldukça pürüzlü

      Sil
  3. güzel bir ürüne benziyor denemek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kolay kolay bu kadar övmem cilt bakım ürünlerini ama buna bayıldım

      Sil
  4. ben ilk deda gördüm ama hemen tikledim kii deneyeyim diye =)

    YanıtlaSil
  5. Yaaa ben de freeman maskelerden almak istiyorum . Aklimda bu , deniz mineralli ve aydinlatici etkili olan var. :)

    YanıtlaSil
  6. 3 Sene öncesinin postuna yorum girmek de bana özeldir herhalde :)) Ama eğer hatırlıyorsan hala, mac le bunu karşılaştırdığında hangisi öne çıkıyor diye sormak istiyorum ben ;) Taneciklerinin büyük olması gözümü korkutuyor çünkü, ama aktif kömürü de denemek istiyorum. Hangisi daha nazik sence?

    YanıtlaSil