5 Kasım 2013 Salı

Ekim Favorileri

Ekim ayında fazla makyaj yapmadım desem yeridir, hep sade ve doğal renkler kullanıp minimum ürünle makyajımı bitirdim fakat saç bakımı ve cilt bakımında yeni ürünler bulma arayışım sürdü. Bu ay en çok kullandığım, sevdiğim 5 ürün ise bunlar:




Big Sexy Hair Weather Proof Spray, saçı havanın yarattığı elektriklenme ve kabarmadan koruyan harika bir ürün. Hiç ağırlaşma, yapış yapışlık ve yağlanma yaratmadan fönümü günlerce korudu. Mini boy olduğundan yakında biter ve ne yazık ki ülkemizde yok, ama benzer bir ürün mutlaka alacağım.

Borghese Fango çamur maskesini Fleur de Force blogda görüp hemen almıştım, normalde pahalı ama Ebay'de bu minik boyları uyguna bulunuyor. Yağı harika emen, sivilceleri hızlıca kurutan, yağlı ve sorunlu ciltler için denenesi bir maske.

Avon Naturals Kayısı & Shea Yağlı Saç Açıcı Sprey Instagram'da da dediğim gibi stok yapılası, mükemmel bir saç açıcı. Tarama süresini kısaltıp saçınızı kırmadan açan, hiç ağırlaşma yapmayan ve güzel kokan, uygun fiyatlı bir ürün olunca alternatif aramaya gerek de yok.

Avon'un geçen yılbaşı sattığı Berry Blizzard isimli kırmızımsı pembe renkli lip balm da bu ay sürekli dudağımdaydı. Ruj hissi istemediğimde elim hep buna gitti.

Son olarak da ne kadar çok sevdiğimi bir kez daha anladığım, aylardır kullandığım Ecotools mini kabuki açılı fırçam var. Açılı olması yüzümün her köşesine rahatça ulaşmamı sağlarken kılları sık ve yumuşacık olduğundan pudrayı çok iyi yayıyor, 6-7 aydır hiç kıl dökmedi ki belki 50 kere yıkandı ve şekli hiç bozulmadı.

Sizin geçen ay favorileriniz neler oldu?



4 yorum:

  1. Saçımın kabarmasını elektriklenmesini önleyen birşey bulamadım hala :/ bu yüzden sürekli saçlarımı düzleştiriyorum yada maşalıyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de ısı kullanmayı sevmiyorum ama iş hayatında mecbur :/ organixin hindistan cevizli serumunu aldım geçenlerde, onu deneyip yazayım bakalım benim elektrikli saçımda sonuç ne olacak :)

      Sil
  2. Çamur maskesini merak ettim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel bir maske fakat burada yok, ydışından getirtecek kadar da peşinde koşmam sanırım bitince :)

      Sil