15 Kasım 2013 Cuma

DOA Kozmetik Alışverişim

Doa Kozmetik çok sık duyduğum bir site, üzüm çekirdeği yağı almaya niyetlenince de aklıma geldi ve siteden ilk siparişimi verdim.



Lavanta suyunu sivilceler için tonik olarak kullanılabileceğinden siparişime ekledim. Saç toniği ise hediye geldi, oldukça sevindim bu duruma :) Daha bir kez denedim, biraz kullanınca yorumlarım gelecek. Siparişimin asıl amacı Üzüm Çekirdeği Yağı'ndan 2 adet aldım ve birinciyi kullanmaya başladım bile. Bu yağı neden kullanıyorum merak edenler buraya tıklasın, fiyat olarak da Doa'nınki biraz daha uygundu Arifoğlu sitesine göre ama en büyük boyunun 30 ml olmasını sevmedim.


Sırasıyla Bıttım, Kükürt ve Isırgan Sabunları aldım. Bıttım kepekli kocama, diğer ikisi ise bana. Cilt için kullanacağım, bakalım nasıl gelecekler.

Siparişim 25 TLye yakın tuttu ve kargo bedavaydı. Yalnız uzun sürdü gelmesi, 1 haftayı geçti bana ulaşma tarihi. Yine de çok yavaş değildi. Paketlemelerini ise beğenmedim. Ürünler alelacele paketlenip ezilip büzülmüşlerdi.

Saç toniği hediyesinin yanı sıra tester olarak bebek pişik kremi ve anne çatlak kremi yollanmış, ikisini de kullanamayacağımdan eklemedim buraya, sanırım birilerine vereceğim testerları. Yine de düşünmeleri güzel, saç toniği hediyesini ise tam boy olması sebebiyle sevdim.
 
Genel olarak ne memnun oldum, ne de memnun olmadım alışverişimden. İyi yönleri fiyatların uygunluğu, hediyesi idi. Kötü yönler ise paketleme ve kargodaki yavaşlık oldu. Bir daha sipariş verir miyim derseniz olabilir, fakat ben üzüm çekirdeği yağını bolca kullandığımdan böyle mini şişelerle uğraşmaktansa büyük şişe satan bir yere yöneleceğim sanırım.

Yine de bu tarz yağlar vb. aradığımda göz atacağım bir site oldu Doa ve fena bir alışveriş de olmadı. Ürünlerin bir kısmını kullanmaya başladım bile, yazıları zamanla gelecek.

Sizin Doa Kozmetik tecrübeleriniz nasıldı, önereceğiniz ürünler var mı?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder