19 Kasım 2013 Salı

Avon Perceive Vücut Spreyi & Parfüm İndirimi

Perceive, Avon'un uzun süredir katalogda olan kokularından biri. Hem kadın hem de erkek versiyonu olan bu parfümün ben önce vücut spreyini denemeye karar verdim ve indirimden uygun bir fiyata bu spreyi edindim.





Perceive, tarifi zor bir koku. Ana notaları beyaz biber ve frezya, alt notalarında ise karanfil, erik, armut, orkide gibi meyve ve çiçekli kokuların karışımı var. Hem çiçeksi, hem meyvemsi hem de gayet fresh bir koku bence, kategorilemek oldukça zor.

İçinde farklı notalar barındırdığından her ten ile iyi gidecek, hem gündüz hem gece kullanılabilecek joker bir koku gibi geldi bana. Mükemmel bulmadım açıkçası ama güzel bir koku, her ortama da uyacağımdan günlük kullanım için ideal diyebilirim.

Sprey fazla kalıcı değil, zaten Avon'un parfümleri de genelde çok kalıcı olmuyor ama yine de hemen uçup da gitmiyor. Parfümünün bundan biraz daha fazla kalacağını düşünüyorum. Etrafa buram buram saçılan değil de ancak yakından hissedilebilen, ağır olmayan bir koku.

Parfümünü bu ay kampanyada görünce dayanamayıp aldığım seçim oldu Perceive. Günlük kullanım için ideal olması, fazla bayıcı meyve kokmadan yine de tatlı kokması, çiçek kokusu kullanmayan biri olarak bile hoşuma gitmesi beğenimi kazandı. 

Bu ayki fırsat katalogunda 30 ml fiyatı 9 TLye satılıyor, bence denemek için çok uygun bir fiyat.

Siz bu kokuyu denediniz mi, beğendiniz mi?

6 yorum:

  1. Spreyi parfumune gore biraz daha hafif kokuyor sank. Spreyini severek kullansam da parfumu beni baymisti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakalım, spreyin hafif kokusu çok hoşuma gitti parfümü de kış soğuklarında kullanır bitiririm :)

      Sil
  2. Avonu keşfettiğimden beri hiç bıkmadan kullandığım parfüm.Her tene yakıştığı konusunda hemfikiriz=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben buğday tenli olduğumdan genelde hep meyve kokusu kullanıyorum ama bu parfüm her tene yakışır gerçekten :)

      Sil
  3. Bende bu vücut spreyini çok severek kullandım ve ilk fırsatta ya bunu tekrar alırım ya da parfümünü alırım :) Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ay 9 tlyi kaçırma bence, teşekkürler :)

      Sil