21 Kasım 2013 Perşembe

Avon K13 Alışverişim

Bu ay Avon'un fırsat katalogları dolu dolu, ben de kaçırmak istemediğim birkaç ürünü çok uygun fiyatlara edinme amaçlı bir sipariş verdim.



Fas Argan Yağı İçeren Maske saç kremi tarzı bir ürün, duşta uygulanıp durulanıyor. Ben kremdense maskeleri kullanmayı seviyorum, çok daha yoğun nem verip daha iyi yumuşatıyorlar. Bu ürünü de umarım severim, 7 TL civarına geldi bana. Yine Naturals Menekşeli Donuk Saçlar için Parlak Görünüm Veren Maske de maske sevgim yüzünden alındı, fiyatı 5 TL.  

Perceive parfümü 9 TLye görünce kaçırmadım. Riviera Goddess da Avon'un her yaz çıkardığı tropikal kokulardan, ben de her yaz alıyordum ama bu ürüne indirimde rastlamamıştım, bu ay görünce yine 9 TLye aldım.


Mega Effects maskara Avon Facebook sayfasında formu dolduranlara hediye yollandı, ben de bu şekilde aldım. Supershock serisinin Aqua Pop rengini sipariş ettim, muhteşem bir mavi, bayıldım tek kelimeyle, bu ay da fiyatı 6 TL gibi komik bir rakam. Ideal Luminous aydınlatıcının Revitalized isimli açık pembesini aldım, muhteşem bir renk yine. Bu katalogda 9 TL civarına inmişti.  

Color Trend kalem rujlardan Coral You Later isimli tatlı mercan rengini de ekledim sepetime, 5 TL civarına geldi bu da. Son olarak da Totally Kissable serisinden denemek istediğim bir sürü rengin tester boylarını aldım, zaten pek ruj sürmediğimden bunlar bana yeter diye düşünüyorum :)

Yakından tanıtmamı istediğiniz bir ürün varsa yorum bırakın, yazısını yazmaya çalışırım. Siz bu ay katalogundan neler aldınız?

3 yorum:

  1. baya indirim varmış canım güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
  2. Avon her ay düzenli olarak indirimde olur :)

    YanıtlaSil
  3. yine herzamanki gibi çok içten anlatmışsın :) seni takip ediyorum bir süredir :)
    Bana da beklerim :) pisilimisili.blogspot.com :*

    YanıtlaSil