12 Kasım 2013 Salı

Allık Paletim (La Femme, Ulta ve Shu Uemura)

MAC'ten aldığım boş büyük paletimi çeşitli allıklarla doldurdum.



Üzeri yuvarlak desenli olanlar ULTA'dan aldığım bir setten çıkmışlardı, biraz yumuşak ve fazla tozutan ama pigmentli ve bol ışıltılı pembe tonlarından oluşuyorlar.

Yuvarlak panlar ise La Femme markasına ait. Bu allıklar uygun fiyatları ve geniş renk skalasıyla yabancı bloglarda çok meşhur. Ben de parlak pembeler, turuncular, koyu morlar gibi her marakada kolay bulunmayan renklerden denedim. Gerçekten inanılmaz pigmentli, kalıcı, müthiş kalitede allıklar.

Dikdörtgen açık turuncu ise Shu Uemura'dan, buğday teninizde birazcık canlılık katacak yok gibi bir renk arayanlar için bu tarz açık şeftali-turuncu tonların ideal olduğunu söyleyebilirim.



La Femme allıklar ülkemize de gönderim yapan Makeupmania sitesinde 3 dolar gibi komik bir fiyata satılıyor ki ben de hepsini oradan aldım. Bunun dışında KKCenterhk isimli diğer bloglarda alışveriş yapıldığını görüğüm bir sitede de mevcutlar. İsterseniz bendeki renkleri ve swatchları ayrı bir yazı olarak hazırlayabilirim, yorun bırakmanız yeterli :)

11 yorum:

  1. Alliklarin tonlari cok guzel:)

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş tonları var allıklarının :)

    YanıtlaSil
  3. evet swatclarinı yapabilisne çok sevinirim merak ediyorum pempelerin duruşunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haftasonu yayınlamaya çalışacağım :)

      Sil
  4. O moru çok mrk ettim acaba yüzde nasıl duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haftasonu yayınlamaya çalışacağım swatchları :)

      Sil
  5. Şekerleme dükkanı gibi renkler müthiiş!! :) Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  6. harika görünüyor farklı bi ürün oldugu belli..
    http://waffletadinda.blogspot.com/

    YanıtlaSil