11 Eylül 2013 Çarşamba

Gezdim, Gordum, Geldim

21 gunde tam 16000 km yaptigimiz road trip sona erdi. 16000 km demek Istanbul'dan Cin'e arabayla gidip gelmekten bile fazla, veya Istanbul'dan Turkiye'nin en dogusu olan Igdir'a 5 kez gidip gelmek demek :)



Amerika'nin gezmedigim, gormedigim cok az eyaleti kaldi diyebilirim. Bu harita da ugradigimiz yerlerin kabataslak rotasi.

Bu gezi bana o kadar cok sey katip bazi seylere bakis acimi o kadar degistirdi ki. Cok daha ayrintili yazilarima yarindan itibaren basliyorum, ama ana fikir su: Imkaniniz varsa ve gencseniz mutlaka bir road trip yapin!

Yarindan itibaren hem kozmetik hem de road trip yazilarim basliyor, blog satisim ve cekilisler ise cok yakinda :)

3 yorum:

  1. Canım yazılarını çok özledim ve sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Canım ne kadar güzel,çok özendim sana ama bu road trip ne demek,nasıl gidiyor,herkes gidebiliyor mu,maliyeti ne hiç bişey bilmiyorum :)
    anlatırsan çoook sevinirim :)

    YanıtlaSil
  3. Evet bende gezi yazılarınızı merakla bekliyorum desem *-* :)) onca yolda kimbilir neler gormuş neler biriktirmissiniz? Şimdiden kaleminize saglık

    YanıtlaSil