2 Ağustos 2013 Cuma

Too Faced Natural Eye Palet

Yine bir nude paletle karşınızdayım :) Bu sefer en sevdiğim marka Too Faced'den Natural Eye palet konuğumuz.



Sevdiğim klasik Too Faced palet dizaynında 9 adet doğal renklerde far içeren bir ürün. 

 Paletin her sırası değişik bir makyaj görünümü için yapılmış. İlk sıradaki üçlü Day yani günlük makyaj, ikinci sıra Classic yani klasik bir görünüm ve son sıra Fashion yani daha modaya uygun, modern bir görüntü için kullanılabilir diyor Too Faced.


İlk sıra Day Look, mat farlardan oluşuyor. Mat olmalarına rağmen pigmentli ve tebeşir gibi durmayan, yumuşak, günlük makyaj için ideal renkler.

İkinci sıra Classic sedefli ve pembemsi Silk Teddy ve Push Up'ın yanında altın rengi simli bir taupe olan Erotica'yı içeriyor. Erotica pigment olarak birazcık daha başarısız diğer ikiliye göre, ama güzel bir renk.

Son sıra Fashion ise daha altın-bej tonlu renklere sahip. Bu sırada Nude Beach çok simli ve paletteki en sert/dökülme yapan renkken Honey Pot da en pigmentlisi. Cocoa Puff altın ışıltılı zengin bir kahverengi. 

Palette Nude Beach harici hayal kırıklığı yaratan renk yok bence, hepsi yapıca rahat sürülen, rengini veren ve nude bir palete yakışan renkler. Bir Naked değil tabii ki bu palet ama gayet başarılı buldum ben :) Siz ne dersiniz?

10 yorum:

  1. Bende de bu palet var ve çok severek kullanıyorum :) Özellikle de Silk Teddy joker bir renk hemen hemen her makyaja çok yakışıyor :) Heaven'ı da kaş altıma aydınlatma amacıyla kullanıyorum mat ve güzel bir far.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet güzel bir palet 3 mat far olması da artısı :)

      Sil
  2. Too Faced yazılarını keyifle okuyorum canım. Bu palette çok güzel. Güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, too faced paletlere bayılıyorum :)

      Sil
  3. Renkler gerçekten çok güzel o parlaklıkları da ayrı bir hoş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Too Faced'in tüm paletlerini istiyorum. Bu palet de bayadır aklımdaydı ve bu yazınla istek listemde üst sıralara çıktı. :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullanışlı ve güzel bir palet, alma demem :)

      Sil
    2. http://sadecemakyajburada.blogspot.com/
      BLOG SATIŞIMA GÖZ ATIN

      Sil
  5. nerden alabilirim bu paleti

    YanıtlaSil