1 Ağustos 2013 Perşembe

Temmuz Ayı Bitenler - 21

Bu ayın bitenleri karşınızda :)



Schick Hydro traş köpüğü güzeldi, kullandım bitti. Dove Therapy Heat Defense ısıya karşı koruyan spreyi uzun süredir kullanmıyordum, zaten dibi kalmış. Pek fark göremesem de içim daha rahat ediyor bu tarz spreyleri kullandığımda. 

Paula's Choice Clear toniği burada bahsetmiştim, çok çok çok beğendim. DDF temizleyici ise cildimi fazla kuruttu, son kullanma tarihi de geçince atıyorum artık.


Avon Naturals çilekli vücut peelingi harika kokuyordu, bulursam tekrar alırım :) Poise mendiller fena değildi, kullandım attım. Minik kapta kurumuş bir faz bazı vardı, Simple yüz temizleme jelini severek duşta kullandım, yumuşak bir temizleyiciydi.

Biore makyaj temizleme mendilleri cilt makyajını çok iyi çıkarsa da gözümü yaktığından sevemedim. Milani kapatıcı da gerçekten çok kötüydü, çok katı kıvamda ve rengi çok turuncuydu. Ne yazık ki 5-6 kez kullanıp atıyorum. Burt's Bees kütikül kreminin yazısı bu linkte, bence çok çabuk kuruyup bir garip oldu, tam bitmeden atmak zorunda kaldım.


Şampuan testerlarından Alterna Bamboo Serisi saçımda çok yağlı bir his bıraktı ama Bumble&Bumble Surf serisi tek kelimeyle mükemmel! Hayatımda kullandığım en iyi seri olabilir, mutlaka tam boyunu alacağım ve kullanınca da yazısı gelecek:) Kısaca özetlersem saçlarımdaki doğal dalgayı ortaya çıkarıp maşayla kıvrılmış gibi, ışıl ışıl ve yumuşacık yaptı.

Bu ay bunları bitirebildim (bir kısmı da bozulup atılanlardan), siz nelerle vedalaştınız?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder