7 Ağustos 2013 Çarşamba

Avon True Color Awakening Quad Dörtlü Far

Avon bence far işini pek beceremiyor, rujlarını ne kadar beğendiğimi hep söylesem de far paletlerinden aynı performansı alamıyorum. Yine de renk kombinasyonunu görünce dayanamadım ve Awakening isimli bu dörtlüyü aldım.




Pastel tonlar ve bir tane doğal kahve içeren dörtlüde sarı ve mint farlar mat, pembemsi bej ve kahverengi simli yapıda.


Özellikle mat farların hiç renk vermemesini bekliyordum ama beni şaşırttılar. Yine en pigmentli palet değil tabii ama özellikle mint rengi olan rengini başarılı şekilde veriyor. Simliler biraz sert pürüzlü yapıda ama korkunç da dökülme yapmıyor.


Ten rengi olan cildime çok yakın bir renk olduğundan pek gözükmüyor, sarı da öyle neon bir sarı değil ama en azından rengini veriyor. Dediğim gibi mükemmel bir palet değil ama değişik renk skalasıyla denediğime pişman olmadım. İndirimde görürseniz göz atabilirsiniz ama ne yazık ki aynı fiyata çok daha iyi farlar bulunabileceğinden dolayı kesin alın diyemem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder