3 Temmuz 2013 Çarşamba

Tony Moly Cat Chu Wink Tony Tint- Orange ChaCha

Kedi severler için bakmadan geçilmeyecek bir stain Tony Moly Cat Chu Wink :)


 Kedi şekilli kapağıyla gördüğüm en tatlı ambalajlardan birine sahip. Asıl ürün ise dudak ve yanaklarda kullanılabilen bir stain. Ben Orange ChaCha isimli turuncu tonu tercih ettim.


Oldukça sarı alt tonlu bir turuncu çıkmasıyla renk beni memnun etti, kırmızıya yakın turunculardan artık bıktım. Fakat, yapı olarak çok sulu olması nedeniyle yoğun bir renk yakalamak için kat kat geçmek gerekmesi hoşuma gitmedi. Kalıcılığı da stain gibi değil, oldukça sık tazelemek gerekiyor.

İlla ki alın diyeceğim bir ürün değil, çok daha iyi kalitede olanlarını bulmak mümkün ama ambalajı için alayım derseniz de kullanacağınız bir ürün olur. Bu renk hariç pembe ve kırmızısı da var Ebay'de. Ben bu satıcıdan 6 dolara aldım, siz de Ebay'de bu ürünü 5-6 dolar civarına rahatça bulabilirsiniz.

4 yorum:

  1. Çok değişik ama rengi çok hoşmuş güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Tony Moly'nin kedili ambalajları o kadar şeker ki sırf onlar için bile alınır. :-) Bende mini boyu vardı, gerçekten su gibi ve çok sık tazeleme gerekiyordu o konuda çok kötü. Tint seviyorsan Etude House'unkilere bakmanı öneririm tam stain gibiler. :-)

    YanıtlaSil