4 Temmuz 2013 Perşembe

Haziran Ayı Bitenler-20

Bu ayın bitenleri saç ve duş ürünleri ağırlıklı bir bitenler olsa da 3 adet de makyaj bitirebildim :) Dolabımı temizleme sırasında kenarda köşede kalan ürünlerle de vedalaştık.



 Tresemme Luxurious Moisture şampuan kuru saçlar için ama benim hafif yağlı saçımı bile kuruttu, ne diyeyim bilemedim. Çok güzel bir ışıltı katıyor ama saçları aşırı dolaştırıyor. Organix Argan Yağı saç maskesi de fena değildi ama bir kez daha almayı düşündürmedi, yazısı burada. Avon şişesinde kargodan patlamış olarak gelen Yves Rocher Vanilyalı Elma duş jeli vardı, hoş kokusuyla severek kullandım. Yves Rocher vücut peelinginin yazısı ise bu linkte mevcut.

 Simple makyaj temizleme mendilleri işini gayet güzel yaptı. Pamuk her ayın klasiklerinden, Skinfood BB kremi de severek kullansam da yazın gelişiyle bir daha almam yakın zamanda, yazısı da burada. Synergen gece kremi kullanılmadığından çöpü boyladı. 

Yves Rocher vanilyalı elma parfüm biraz tatlı ama çok güzel bir kokuydu, daha soğuk havalar için ideal. Yedek şişemi kışa saklıyorum. Lush Mr. Punch sabun köpürmediğinden kokusunu sevsem de beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Mini Lacoste parfüm ise eşimin, ben çok beğendiğimden hemen büyük boyunu aldık :)



Physicians Formula Mineral Ton Düzelitici pudrayı sonuna kadar severek kullandım, swatch ve yorumlarım için tık. Avon top allık da artık çok eskidiğinden vedalaştık, yazısını burada yayınlamıştım. MUA BB fondotenin yazısını yakın zamanda yazmıştım, kışın daha iyi kullandım ama havalar ısındıkça nefret ettim.

Urban Decay Big Fatty Mascara severek kullandığım bir rimel oldu, hem uzatıp hem çok güzel dolgunlaştıran nadir ürünlerden. Mario Badescu Healing&Soothing Mask yine çok beğendiğim bir ürün. Elf Glitter far kırıldı ve kendiliğinden toz toz ayrılmaya başlayınca atmak zorunda kaldım, aynı şey WetnWild aydınlatıcı için de geçerli :(

Carmina far çok eskilerden, artık gitme vakti gelmişti. Essie ve Flormar ojeler ise bozulmuş, özellikle Essie'ye çok içerledim çünkü geçen kış almıştım. Yandaki minik OCC Lip Tar sample'ı da bozulanlardan.

Bu ay ufak dolap temizliği ve bitenler bu şekildeydi, siz neler bitirdiniz?

8 yorum:

  1. Makyaj ürünleri bitirmek büyük başarı tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok zor bitiyorlar bitenler de hep pudra fondoten genelde, ah bir de far falan bitse :)

      Sil
  2. Canım ne güzel bir çok ürün bitmiş yine.YR elmalı parfümü merak ettim.Bir de top allık bitiren görmedim hiç.Bende eskitip eskitip atıyorum çünkü bitmek bilmiyor bir türlü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet top allıklar azalmıyor bile :/ vanilyalı elma bu kış zamanı çıkmıştı, seneye kışın tekrar çıkabilir belki

      Sil
  3. Skinfood un ambalajı çok tatlıymış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bb krem olarak şimdiye dek en çok memnun kaldığım oldu :)

      Sil
  4. Makyaj ürünlerini tebrik ederim, diğerlerinden kurtularak iyi bir temizlik yapmışsındır. :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, arada dolapları temizlemek lazım kozmetiklerde de :)

      Sil