29 Haziran 2013 Cumartesi

Urban Decay Glinda Palet

Urban Decay'in Muhteşem ve Kudretli Oz filmi için çıkardığı iki sınırlı üretim paletten Glinda yüksek fiyatına rağmen uzun süre aklımdan çıkmayan ve dayanamayıp aldığım bir ürün oldu.

6 adet far ve bir adet göz kaleminden oluşan palet, bir de Glinda'nın makyajının nasıl yapılacağını anlatan bir kartla geliyordu fakat kartı atmışım. Yanında bir de kalem ruj geliyor bu paletin, onu da ayrıca yazabilirim sonra.

 Renkler sırasıyla koyu mor Tornado, duochrome renklerden oluşan ikili Aura, altın ışıltılı pembe Magic, şampanya rengi Illusion, altın ve gümüş ikili Oz ve taupe South.

Renklerden altın-gümüş ikilisi Oz koca koca simli olduğundan her simli UD far gibi oldukça fazla dökülme yapıyor. Diğer renklerde ise ışıltı var ama büyük sim yok, o yüzden de böyle bir problem yaşanmıyor.

Diğer UD paletlere göre farları daha pigmentsiz ve sert buldum ben. Bir tek Tornado hafif bir dokunuşla bile rengini güzel veriyor, diğer renkler biraz şeffaf tarafta ama yine de kalıcı, güzel farlar. Sadece UD farları bilen bilir, aşırı yumuşak ve pigmentli olurlarken bunlar biraz daha sert.

Aura'dan ayrıca biraz bahsedeceğim çünkü resimde yansıtamasam da gerçekte çok güzel ve eşi benzeri olmayan bir duochrome ikili. Zaten bu renk oldukça tutuldu bloglarda da.

Sonuç olarak ben bu paletten biraz hayal kırklığına uğradım, Naked paletlerin kalitesi ne yazık ki yok bu palette ve üstelik sadece 6 far için aynı fiyattalar. 49 dolara yurtdışından alabileceğiniz bu paleti ben şahsen tavsiye etmiyorum, onun yerine Naked paletleri almak çok daha mantıklı geliyor fakat Oz hayranları için de kaçırılmayacak bir palet.

6 yorum:

  1. Canım palet çok güzel görünüyor. Türkiye'de olsa bu güzellik karşısında mantık muhasebesi yapamazdım herhalde :)))

    YanıtlaSil
  2. Bende alıp almama arasında çok gelip gitmiştim ve almamıştım :) Fiyatı çok yüksek malesef

    YanıtlaSil
  3. Fiyatı çok yüksek, oldukça güzel olsa da renkler almazdım sanırım. Tornado'yu çok beğendim, dupe olarak önerebileceğin bir şeyler var mı? :-) Güzel günlerde kullan bu arada. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben mor far hiç sevmem aslında, o yüzden aklıma bir tek bourjois tekli farlardan prune intense rengi geldi, watsonslarda bakabilirsin :)

      Sil