17 Haziran 2013 Pazartesi

Physicians Formula Sexy Booster Sexy Glow Bronzer

 Physicians Formula Sexy Booster Bronzer, albenili ambalajı ve üzerine korse deseniyle şimdiye kadar gördüğüm en eğlenceli bronzer.



Kırmızı üzeri siyah fileyle kaplı kabı, topuklu ayakkabılı fiyonk süsü ve korse deseniyle Sexy Glow isminin hakkını en azından ambalajıyla veriyor:)

Biraz kalın ambalajın arka kısmı da açılıyor ve aynası ve minik fırçası çıkıyor. Ben ürünlerle gelen fırçaları sevmiyorum ama çantaya atıp tazelemek için de pratik oluyor.

Misler gibi vanilya kokulu (fırçaya alınca kokusu bana geliyor) ve kakao içeren bu bronzer, cilde altın ve bronz karışımı bir aydınlık vermeyi vaad ediyor. Mat bir ürün değil, bronz kısımları da ortadaki altın rengi korse kısım da ışıltılı, ama gözle görülür büyük simler içermiyor.


Rengi biraz turuncu tarafta bir bronz. Hem mat olmaması hem de sıcak rengi ile bence kontür yapmaya uygun değil, fakat allık olarak özellikle yanık tende çok hoş durduğunu belirtmem lazım. Kalıcılığı yağlı ciltte bile gayet iyi, rahat dağılan, sim bombası gibi durmayan, altın rengi kısmı sayesinde aynı zamanda aydınlatıcının da yerini alan bir ürün.


Benim NC30 cildimde bu şekilde durdu.

İllaki alın diyemiyorum ama bu tarz cicili bicili ambalajları seviyorsanız, cildiniz çok beyaz değilse ve sarı alt tonluysa ve allık olarak kullabileceğiniz bir bronzer bakıyorsanız bu ürüne şans verebilirsiniz. Eczane sitelerinde 50 TL civarına satılıyor, fiyat biraz fazla olsa da (özellikle Amerika fiyatına göre) hiç tozutmadığından uzun süre gidecek bir ürün.

2 yorum:

  1. Şahane bir tasarım rengide süpermiş :) Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de beğenerek kullanıyorum bu bronzerı. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil