10 Haziran 2013 Pazartesi

Mayıs Favorileri


Ülkemizde yaşanan olaylar nedeniyle bloga bir süre ara versem de bugünden itibaren yazılarıma devam ediyorum. Bazı takipçilerimin bildiği üzere şu an Amerika'da yaşıyorum ve olaylardan haberim olur olmaz gerçekten çok üzülüp elim kolum bağlı hissettim. Twitter ve Facebook'un başından kalkmadan gelişmeleri takip ettim, tam da hayatımla ilgili çok büyük bir karar alma aşamasında olduğum bu dönemde bana gördüklerim bir işaret gibi geldi. Artık Türkiye ile ilgili gerçekten daha iyiye gideceği yönünde umutlarım oluştu, umarım gelecekte herşey daha güzel olur ülkemiz için.

Bunlar da geçtiğimiz ayın geciken favori 5 ürünü.

Mayıs'ın ilk favorisi Real Techniques Expert Face Brush fondoten uygulamasında iz bırakmadan kolayca likit ürünü yayan muhteşem bir fırça.

Avon'un Glimmersticklerinden Moonlit Brown rengi ve rengarenk simleriyle favorim oldu ay boyunca, bazen farsız sadece bunu çekip çıktım evden.

LA Splash Smokey Eye Heavy Metal ikili far dumanlı bir makyaj için ihtiyacınız olan tek şey, yazısı bu linkte var. 

Juice Beauty Hydrating Mist cildi nemlendiren bir sprey, ben makyaj sonrası toz toz görüntüyü alması için kullanıyorum ve cildimi yağlandırmıyor. Kokusunu pek sevmesem de yaz için böyle spreyler bence güzel.

Crystal aluminyumsuz deodorantı kullanırken içim rahat, kıyafetlerde iz de bırakmıyor. Bu marka Gratislerde varmış bu arada, siz de deodorant kullanırken tedirgin olanlardansanız Crystal iyi bir seçenek.


Mayıs ayının favorileri benim için bunlar oldu, bu ay kişisel sebeplerden dolayı pek dışarı çıkıp da makyaj yapmadım öyle ve yaptığımda da sade makyajlara yöneldim. Siz de yaz aylarında benim gibi tembelleşip daha basit bir makyaj rutinine mi dönüyorsunuz?

6 yorum:

  1. Avon moonlight brown cosmic koleksiyonundan mı canım ?Türkiye'de yakında satışta olacak öyleyse. Cyrstal deodorantın stıck olanını gördüm ama sprey olan burda yok henüz. Gelirse denerim mutlaka.Sevgiler kocaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cosmic koleksiyondan, bir de farım var o koleksiyondan ve harika o da, yazısını hazırlayayım satışa çıkınca :) ben stick kullanamıyorum, umarım spreyi de gelir gratise

      Sil
  2. Bize farlardan 3 rengi yeterli görmüşler sadece :( belki seçerim birini. Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bendeki renk Celestial Taupe, varsa gerçekten süper bir far :)

      Sil
  3. Real Techniquesten ben de sipariş verdim bakalım sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok kaliteli bir fırça, umarım sorunsuz eline ulaşır :)

      Sil