26 Haziran 2013 Çarşamba

Bath&Body Works Yaz Alışverişim

Bath and Body Works'ün yaz koleksiyonlarını piyasaya çıkarmasıyla ben de dayanamayıp yeni ürünlerden bir alışveriş yaptım.



Vücut spreyleri sırasıyla papaya, hindistan cevizi ve limon karışımı Rio Rumberry, yeni kokulardan mandalina ve papatya notalı Daisy Dreamgirl ve kırmızı meyveler ve odunsu notalar içeren Berry Flirt.


Venice Dolce Berry yine yeni çıkan serilerden, bu da bacaklarıma uygulamak için aldığım bronzlaştıcı köpüğü. Mini Forever Red parfümünü denemek için sepetime attım, gloss da Daisy Dreamgirl serisinden güzel bir pembe.


Son olarak da Wild Citrus Sunflower vücut spreyi ve simli Wild Peach Poppies spreyleri aldım. Daha çok yeni kokuları deneme amaçlı yaptığım alışveriş bu kadar :)

Siz BBWnin yaz ürünlerini denediniz mi?

3 yorum:

  1. çok güzelmiş hepsi.Forever red gerçekten çok şeker.güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. BBW Ankara'da yok ama tatilde bir İstanbul çıkarması yapabilirim.Henüz ürünlerini deneme fırsatım olmadı ama ambalajlar çok albenili.Güle güle kullan canım hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vücut spreylerini dene bence çok güzel çeşitler var :)

      Sil