24 Mayıs 2013 Cuma

Real Techniques Sınırlı Üretim Duo-Fiber Fırça Seti

Real Techniques Duo Fiber Set, hepimizin favorisi RT'nin son çıkardığı sınırlı üretim bir seri.




Bu set 3 adet fırçadan oluşuyor. Büyük duo-fiber yüz fırçası, orta boy konturleme fırçası ve küçük olan da göz fırçası.

Yüz fırçasının pudrayı yaymak amaçlı, kontur fırçasının detaylı konturleme için ve göz fırçasının da göz makyajına bitirme dokunuşlarını koymak için kullanılmasını önermiş Real Techniques. 

Bu seriyi diğer RT fırçalardan farklı yapan bence bu sefer kıllarının oldukça seyrek ve fırçaların aşırı yumuşak olması. Daha çok hafif uygulamalar, belli belirsiz renkli ürün uygulanması veya karıştırma gibi işlerde daha çok işe yarayacak fırçalar.Fondoten yayma, sıvı allık gibi likit ürünleri kesinlikle kaldıramazlar, toz ürünlerde de çok hafif bir uygulama yapabilirler.

Ben yüz fırçasını pigmentli toz allıklarımı veya bronzerlarımı çok hafifçe uygulamak için, kontur fırçasını yine toz aydınlatıcı uygulamasında ve göz fırçasını da karıştırmada kullandım. Saydığım işler için gayet güzel performans gösterdiler, bir tek göz fırçası seyrek kıllı olduğundan daha iyisi olabilirdi ama genelde memnun kaldım.

Bu seti almak isterseniz diğer RT setlerden farklı, seyrek ve yumuşak kıllı fırçalar olduğunu göz önünde tutun. Amazon'da 40 dolara bulabileceğiniz bu set, diğer RT satan sitelerde de vardır diye düşünüyorum. 40 dolar eder mi, bence bu üç fırça yerine Core Collection'ı alın ama RT fırçalarım tamamlansın derseniz de pişman olmazsınız :)

4 yorum:

  1. Fırçalara bu kadar ödemeye hazır değilim sanırım, ama almaya karar verirsem Core Collection'da gözüm var onu alacağım kesinlikle. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normalde 20 dolar bu set ama amazonda 40a satiyorlar :/ yine de 20 bile olsa core collection cok daha iyi bir secim olur, daha kullanisli

      Sil
  2. Real techniques fırçaları çok merak etmeme rağmen bi türlü alamadım bu fırçalar da güzel gözüküyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka bir setini alıp dene, inanılmaz kaliteli fırçalar :)

      Sil