1 Mayıs 2013 Çarşamba

Nisan Ayı Bitenler-18

Bu ay daha çok cilt bakımına yönelik ürünler bitirmişim, mevsim geçişlerinde kafayı yiyen cildim için doğru ürünleri ancak deneme yanılma ile bulabildiğimden küçük boy pek çok ürün bitiriyorum bu aylarda.



Geogirl CAD tonik öylesine kullandığım ve bir daha almayacağım bir ürün, ne iyiydi ne de kötü. Aura Cacia üzüm çekirdeği yağı yazısı için tık, yenisini açtım ve yarıladım bile, öyle diyeyim :) Paula's Choice ürünlerini önce bu mini boyları ile denedim, sonra hepsinin büyüğünü aldım. Şu ana dek akneli cilt için kullandığım en iyi ürünler, yazıları yakında gelecek.


Avon Care Balm ne yazık ki artık üretilmiyor, bacaklarımdaki kuruluk ve kaşıntıyı çok iyi alıyordu. Mini şişede MUAC Sea Mineral Toner vardı, fena değil gibiydi ama çok da mucizeler yaratmadı. Yves Rocher Argan serisinden kadife vücut peelingini yazdım daha önce, tekrar almayı indirimde görürsem düşünebilirim. Colgate Optic White ise tadıyla, kokusuyla, yapısıyla benim hoşuma gitmedi hiç.


Son olarak makyaj malzemelerinde Elf simli bronz kalem var, rengi açık geldiğinden severek kullanmadım öyle. Garnier Roll-On kapatıcı iyiydi ama çok hızlı bitti bence, yazısı merak edenler için burada. Sephora Makyaj Sabitleyici Sprey ise işini yaptı, makyajımın daha kalıcı olmasını sağladı ama mekanizması o kadar kötü ki sadece tek bir noktaya püskürtüyor, bu nedenle dibi kalmış olmasına rağmen vedalaştık.

Bu ay bitenlerden tekrar aldıklarım üzüm çekirdeği yağı ve Paula's Choice'un tüm serisi. Almayı düşündüğüm ise Yves Rocher peeling, geri kalan ürünleri özlemeyeceğim açıkçası.

Siz bu ay neler bitirdiniz, neleri tekrar aldınız?

2 yorum: