15 Mayıs 2013 Çarşamba

Clinique Chubby Stick- Bountiful Blush

Clinique'in Chubby Stick rujları nemlendirici ve hafif renk veren özellikleri, çevrilerek açılabilmeleri ve kalem şekilleriyle bende oldukça merak uyandırmıştı. Skalasındaki 16 adet renkten iddialı seçenekler de olsa da, nedense ben kendi dudak rengimin neredeyse tıpatıp aynısı olan Bountiful Blush rengini seçtim.



Bu renk, pembe tonlu, dudaklarımla tamamen örtüşen ama yine de hafif ve sağlıklı bir renk katan bir ton. Nemlendirici özelliğini çok beğendim bu rujun, kuru dudakta bile rahatça kayıp hiç topaklanmadan ve dudak kusurlarını belirginleştirmeden sürülüyor. 



Kalem gibi olmasına rağmen açma derdi yok, tepesindeki gümüş rengi çevirince asansörlü şekilde kalem açılıyor. Ambalajı gayet güzel, her Chubby Stick'in dış ambalajı, asıl renklerinde yakın tonlarda.


Dudakta ise renkli balm geçmişsiniz gibi hafif parlak ve abartısız bir görünüm bırakıyor. Benim için nude değil çünkü nude bana göre bej tonlu rujlar, ama abartısız, doğal bir makyaj için çok ideal bir renk.

Chubby Stickler'i Clinique online satış sitesinden 49 TL'ye alabilirsiniz, veya Clinique standı bulunan mağazalarda da bulabilirsiniz. Yapı olarak kesinlikle bir kusuru olmayan bendeki Bountiful Blush rengini de doğal tonlarda, dudakları kurutmayan ve sürülmesi rahat bir ruj arayanlara rahatlıkla tavsiye ederim.



4 yorum:

  1. rengi çokk güzel! sana da çok yakışmış, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Çok koyu bir renk falan sanıyordum ama ne güzelmiş rengi öyle. :)
    Çokta yakışmış! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, koyu duruyor ama balm gibi :)

      Sil