15 Nisan 2013 Pazartesi

Yves Rocher Argan Yağı Kadife Vücut Kremi ve Peelingi

Yves Rocher çok uzun olmayan bir zaman önce populer Argan Yağı içeren bir seri çıkardı. Seriden daha önce saç maskesini kullanıp hiç beğenmeyince temkinli davrandım ve vücut kremi ve peelingin ilk önce küçük seyahat boylarını denedim.




Asıl 150 mllik kavanozlarda satılan bu iki ürünün bendeki mini 30 mllik boyları ise tüpte geliyor. Normalde 150mllik kavamoz krem ve peeling ayrı ayrı 42.90a satılıyor, ki bence biraz yüksek bir fiyat.

Kısaca yorumlarıma gelirsek, peeling güzel tanecikli, kurutmadan arındıran ve beni memnun eden bir ürün oldu. Ha 43 TL eder mi, bence hayır. Daha ucuza aldığım peelinglerden aşırı üstün bir tarafını görmedim, ama indirimde yakalarsam tekrar almak isterim çünkü işini gayet güzel yaptı.

Kremden ise zerre memnun kalamadım, nedeni ise kokusu. Peeling böyle kokmazken krem hayatımda kokladığım en iğrenç kokulardan birine sahip. Kimsenin vücudunda böyle bir koku taşımak isteyeceğini zannetmiyorum, bu yönüyle zaten sıfırlandı gözümde. Yapısı ise güzel, hemececik emilen ve yapış yapış olmayan bir ürün ama ne yazık ki o kokuya katlanmak çok çok zor.

Sonuçta kremi aman koklamadan almaya kalkmayın, peeling ise güzel ama fiyatını pahalı buldum. İndirimlerde peelingi denemenizi tavsiye ederim, ben tekrar almayı düşünüyorum. Hatta aynı seriden masaj yağına da göz atacağım, umarım kremdeki pis koku onda yoktur.

Siz YR Argan serisini denediniz mi?

2 yorum:

  1. Ben bu serinin yüz maskesini kullanmıştım o güzel kokuyordu, geçen ay vücut scrubını almaya gittim ama kokusu bozuk gıda gibi kokuyordu o yüzden almadım. Aynı seriden iki ürünün bu kadar farklı kokması enteresan.

    YanıtlaSil