27 Mart 2013 Çarşamba

Maybelline Eye Studio Savanna Green (Khaki Craze) İkili Far

Maybelline dünyanın en çok satan markalarından olmasına rağmen benim yeni yeni sevmeye başladığım bir marka. Renklerine vurulup deneme amaçlı aldığım ikili farın ismi Amerika'da Khaki Craze, fakat Türkiye'de Savanna Green diye satılıyor. 



Baked görünümlü farın bir tarafı altın ışıltılı haki , diğer tarafı da haki damarlı altın-bronzdan oluşuyor.


Ben bu farı gerçekten çok beğendim. Baked ürünler genelde sert olup tozutur ve rengini iyi vermez ama bu far yumuşacık ve oldukça pigmentli. Çok az tozutarak rengi fırçaya almak mümkün oluyor ve altına iyi bir bazla tüm gün çizgilenmeden kalıyor. Renginin muheteşemliğine değinmiyorum zaten :)


Üstteki altın-bronza bayıldım, kahve gözlerde inanılmaz güzel duruyor. Haki de bronzla çok güzel uyum sağlayıp birlikte harika bir makyaj oluşturuyor.

Maybelline Eye Studio Savanna Green farı ne kadar tavsiye etsem az, özellikle de sarı alt tonlu cildiniz ve kahverengi gözleriniz varsa bu tarz renkler muhteşem duruyor. 15-16 TL civarına internet sitelerinden ve Maybelline satan her yerden bulabileceğiniz bu ürünü kaçırmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder