24 Mart 2013 Pazar

Haftalık Makyaj Sepetim-6

İki hafta aradan sonra makyaj sepetim yazıları geri döndü. Önce bahar tatilim nedeniyle fazla makyaj yapmamaya karar verdim, geçen hafta da hormonal sivilce problemiyle boğuştum derken iki haftadır seçim yapmıyordum.

Bakalım bu hafta sepetimde neler var?



Yazısını yazdığım kıpkırmızı allığım NYX Red ve abartı yanaklarla yarışmaması için seçtiğim nude ruj Urban Decay Midnight Cowboy Rides Again ve Twilight Volturi parlatıcı. Bu parlatıcı kapta simsiyah ama sürünce tamamen renksiz, o yüzden swatchlamadım da.

Gözlerde ise Maybelline'den ikili far Khaki Craze (Türkiye'de Savanna Green) ve Color Tattoo Pomegranate Punk. Khaki Craze o kadar güzel bir ikili ki, tüm zamanlardaki favorilerimden olacak gibi. Pomegranate Punk da ilk Color Tattoo'm, bakalım dedikleri gibi kalıcı mı.

Bunlar da swatchlar:


Ben şahsen altın-bronz karışımı renklere ayrı bir bayılıyorum ve ikili farın bu rengini çok çok sevdim. Sizin özellikle sevdiğiniz far renkleri var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder