5 Şubat 2013 Salı

Gunun Aksesuarlari-2 ve Liebster Award


Bugun kendimi cok tembel hissetmeme ragmen biraz isildayayim dedim ve Mango'dan birkac sene once aldigim pullu atleti giydim. Bu atlet favorim cunku siyah kahve birlikteligine bayiliyorum, bu tarz pullu atletler her sene Mango sezonunda yer aliyor veya outletlerinde rahatlikla bulunuyor.

Atlet ustune Forever21den aldigim puskullu suet ceketi giydim, altina da sade bir kot tercih ettim. Zaten yeterince parildadigimdan taki kullanmadim, ayakkabi ve cantam Coach outletten cok uyguna alindi, tasli eldivenlerim de Claire's.

Sizler gunluk giyiminizde pullu kiyafetleri seviyor musunuz yoksa pul sadece geceye yakisir diyenlerden misiniz?

Bir de Ebru'nun Mutfağından tarafından Liebster Ödülüne layık görülmüşüm :) Kensisine çok teşekkür ederek hemen soruları yanıtlıyorum:



1) Burcunuz nedir? Koç burcuyum.

2) En sevdiğiniz yemek yedir? Şu an herşey diye cevaplarım, Türkiye'ye gelince çatlayana kadar yiyeceğim herhalde o kadar özledim Türk yemeklerini.

3) En sevdiğiniz renk nedir? Altın rengi veya bronz kesinlikle.

4) En sevdiğin ve sevmediğin makyaj malzemesi nedir? En çok sevdiğim dudak ürünleri, en az da incecik fırçalı likit eyeliner (hiç süremem).

5) En sevdiğiniz oje nedir? Şu an Zoya Daul.

6) İlk makyaj malzemeniz neydi? Golden Rose'un ucu bilyalı parlatıcısının portakallı olanı.

7) Okumayı sevdiğiniz kitap türü? Hafif, eğlenceli kitaplar.

8) Etkisinde kaldığınız kitap veya film? Kesin dolu vardır ama hatırladığım kitap Extremely Loud&Incredibly Close.

9) Keşke bitmeseydi dediğiniz diziler? Roswell, the OC.

10) Blog açmak nereden aklınıza geldi? Evdeki dolabımda ne kadar çok kozmetik olduğunu görünce :)

11) Bloglarda okumayı en çok sevdiğiniz yazılar? Alışveriş yazıları, bitenler ve aylık favoriler.

Çoğu blogda bu mim yapıldı o yüzden ben de bu yazıyı okuyup da mimi yapmak isteyen herkese bu mimi gönderiyorum :)


2 yorum: