26 Ocak 2013 Cumartesi

Manic Panic ile Koyu Kahve Saçı Açmadan Boyama

Saçını gökkuşağının pek çok rengine boyamış biri olarak saçlarım o kadar yıpranmıştı ki bir 1-2 sene kadar durulmak zorunda kalmıştım. Saçlarımı omuz başından göğsümün altına kadar uzatınca artık tamam dedim ve yeni bir boya macerasına giriştim.

Benim doğal saçlarım çok koyu kahve, o yüzden açmadan hiçbir renk tutmuyor saçımı. Bu sefer açma ile saçımı yıpratmak istemediğimden Manic Panic'in koyu saçı tutma olasılığı daha yüksek olan kırmızı ve benzeri renklerine göz attım ve daha önce denemediğim bir renk olan turuncuyu seçip Electric Lava rengini satın aldım.



Electric Lava kavanozda da kırmızımsı bir turuncu, ama internette açık sarıya açılmış saça uygulanan pek çok resmi var o zaman gerçek bir turuncu gibi oluyor. Tabii ben altını açmadan koyu kahve saça uygulayınca kızıl oldu şekildeki gibi, ama turuncumsu bir kırmızı:


Yine de kopkoyu saçıma uğraşmadan renk tutturduğum için gayet mutluyum, siz de saçlarınızı açıp da yıpratmak istemezseniz Manic Panic'in kırmızı ve türevi tonlarının iş göreceğini düşünüyorum. Tüm renklerini görmek ve almak isteyenler Manic Panic Türkiye sitesinden 35.5 TLye bu boyaları edinebilirler.

Siz Manic Panic boyaları denediniz mi?

18 yorum:

  1. çok ama çok güzel olmuş canım,bayıldım:)
    ah bende uzun zamandır boyamıyorum bir çılgınlık yapsam mı ki,mavi hep içimde kalmıştı :D
    pembe ve türevlerinde boyamıştım yıllar önce ve dediğin gibi açmak zorunda kalmışlardı öncesinde,ve çok yıpranmıştı saçlarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uftade, benim toparlanması çok zor oldu açılınca o yüzden açmak istemiyorum ama aslında pastel şeftali tonu hayalimde, tabii açılmadan tutması çok zor :( mavi çok uzun süre kullandım, çok seviyorum

      Sil
  2. güzel olmuş ben bilmiyordum bu ürünü yazdığın iyi oldu bakıyorum hemen sitesine:)

    YanıtlaSil
  3. çok değişik birşeymiş ama güzel duruyor rengi çok ama çok hoş olmuş:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, koyu renk üstüne bu tonu yakalamak iyi oldu :)

      Sil
  4. Ben saçımı kendim açtım, atomic turquoise'la boyuyorum pek yıpranmadı:) Ama Electric Lava hiç tutmaz diye düşünmüştüm kahverengi saça , çok güzel olmuş bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. polishist, benim saçım 4-5 yıl sürekli açıla açıla çok aşırı yıprandı. uzun vadede fark ediyor ilk 1-2 seferi çok etkimese de. ben de memnun kaldım sonuçtan, normalde siyah hariç kendi saç rengime hiçbir boya tutmuyor

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa zamanda yazarsan çok sevinirim. Teşekkürler

      Sil
    2. Sence saçıma mavi renk tutar mı? Seninle aynı renk saçım var ve açmak istemiyorum.

      Sil
    3. Maviyi denedinizmi?

      Sil
    4. Maviyi denedinizmi?

      Sil
    5. Maviyi denedinizmi?

      Sil
  6. Peki zamanla aktıktan sonra orijinal saç renginize mi döndü boyadığınız yerler

    YanıtlaSil
  7. Peki zamanla aktıktan sonra orijinal saç renginize mi döndü boyadığınız yerler

    YanıtlaSil