28 Ocak 2013 Pazartesi

Lush Popcorn Dudak Peelingi

Lush çok da dikkatimi çeken bir mağaza değildi açıkçası, bugüne kadar sadece Silk Stockings isimli bacaklara renk veren bir ürününü denemiştim onu da kardeşim bana vermişti. Geçenlerde mini bir Lush siparişi veresim geldi ve yılbaşına özel iki ürünle açılışı yaptım.

Aldıklarımdan biri bloglarda hep görüp merak ettiğim dudak scrublarından Popcorn yani patlamış mısır aromalı olanı. Bu mini kavanoz jojoba yağı, hindistan cevizi yağı, şeker ve deniz tuzu içeren bir dudak peelingi içeriyor. 


Kokusu bana tatlı geldi, oldukça şekerli bir koku. Tadı ise çok değişik, sanki şeker dökülmüş patlamış mısır gibi ama ara ara tatlilik baskin ciksa da tuzlu:) Washington artık eksi derecelerde seyrettiğinden dudaklarım son zamanlarda pütür pütür, bunu da bahaneyle iyice denemiş oldum.

Ele birazcık alıp dudaklara ovalanan ben bu ürünü ben sevdim diyebilirim. Bir kere gerçekten de dudaklarımı yumuşacık bıraktı, hem de kullanması çok eğlenceli. Fiyatı biraz fazla ama bana hemen bitecek gibi gelmiyor, özellikle haftada 2 kez civarı kullanılırsa sanirim 7-8 ay gider.

Bu ürüne yılbaşı koleksiyonu kalkmadan ulaşabilirsiniz, fiyatı da 25 gram kavanoz 23 TL ama bazı yerlerde %50 indirimde olan ürünlerin arasında olabilir. Ben indirimle aldığımdan fiyatı fena değil, ama toz şekerle kendi scrubınızı yapmak varken 23 TLye değer mi bilemiyorum, gerci hemen bitmeyeceginden yilda bir tane bile yetebilir.

Bu kavanozu bitirince bir de bubblegum olandan almak istiyorum, onun da rengi çok şirin gözüküyor.

Siz Lush lip scrubları denediniz mi? Lush'tan bana tavsiye edeceğiniz diğer ürünler neler? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder