4 Ocak 2013 Cuma

Bath&Body Works Alışverişim

B&BW fiyatlarını genellikle yüksek bulduğum bir mağaza, ama özellikle yılbaşı zamanı çıkardıkları kokuları ve dudak ürünlerini oldukça seviyorum. Geçtiğimiz ay içinde de dayanamayıp büyükçe bir alışveriş yaptım. Aldıklarımı daha tek tek kullanmadım ama işte alıverişim:


Öncelikle vücut spreylerine bakalım:



Soldan sağa yılbaşı için sınırlı üretim kokulardan Winter Candy Apple , Brown Sugar&Fig, Sweet Cinnamon Pumpkin, Rice Flower&Shea ve yine sınırlı seriden Vanilla Bean Noel.

Hepsi bence güzel kokuyor ve Rice Flower&Shea hariç tatlı kokular seçtim, çiçek kokularıyla aram olmadığından. B&BW spreyler parfüm gibi kalıcı olmasa da havalar sıcakken kullanmak adına seviyorum.

Duş jelleri ve dudak ürünleri:


Duş jelleri: Sweet Cinnamon Pumpkin, Sleep Black Chamomile ve Brown Sugar&Fig. Parlatıcı elmalı, yanındaki ise simli bir dudak balmı.

Özellikle Sleep duş jelini çok merak ediyorum, siyahımsı bir renk olması da merakımı artırıyor doğrusu. Parlatıcı da balm da şeffaf ve sadece küçük ve rahatsız edici olmayan sim veriyorlar, ama ikisi de güzel kokuyor.

B&BWnin onca çeşit kokusunun arasında seçim yapmak çok zor ama bildiğim kadarıyla 3 küçük boy ürün 30 TL gibi bir kampanyaları var. Bu kampanya ile değişik kokular deneyip favorilerinizi bulabilir, yine bu sıralar satışta olan hediye sepetleriyle de istediğiniz ürünleri daha uygun fiyatlara edinebilirsiniz.

Ben duş jellerini ve spreyleri rahatlıkla tavsiye ederim. Dudak parlatıcıları genelde renksiz ve biraz yapışkan olduğundan deneyip almanız daha iyi olur, fakat genel olarak Bath&Body Works mağazasını ziyaret etmenizi ve çeşitli kokulara göz atmanızı şiddetle öneririm.

Sizin favori B&BW kokunuz hangisi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder