2 Aralık 2012 Pazar

Yeni Urban Decay Naked Basics Palet

Urban Decay'in Naked serisine son eklediği mini palet Naked Basics 6 tane mat ve nude renkten oluşuyor.


Resim kaynağı/Photo credit: smashinbeauty.com

Çıktığı günden beri gözüm bu palette, ancak Temptalia swatchlarına baktığımda en açık ilk 3-4 rengin benim buğday tenimde çok açık ve benzer görüneceği düşüncesine kapılıyorum. Aslında Temptalia'nın koyduğu örnek makyaj gibi çok doğal, sanki yok gibi duran makyajlar yapılabilir bu paletle ve bu yönüyle beni cezbetmiyor değil ama açık renklerdeki renk seçimi bana biraz sıkıntılı geldi.

Bu palet diğer Urban Decay Naked paletlerinin neredeyse yarı fiyatı gibi bir fiyattan satışa sunuldu (27 dolar). Sephora'da satılmaya başlanınca ayın Hot ürünlerinden olacağından büyük ihtimalle Türkiye'ye de gecikmeli de olsa gelecektir ve tahminimce 100 TL altı bir fiyatla satılacaktır.

Bu sırada ben de yılbaşında kendime bu paleti alıp almamayı düşünüyor olacağım, ama sanırım uygun fiyatından dolayı dayanamayıp denemek isteyeceğim.

Siz Naked ailesine yeni katılan bu mini paleti beğendiniz mi? 

2 yorum:

  1. aayyy bayıldım :)UD Naked'a dair herşeyi almak istiyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de çok kullanışlı paletler, bunun mat olması ayrı güzel

      Sil