31 Aralık 2012 Pazartesi

Physicians Formula Concealer Twins Yeşil Kapatıcı

Bu kapatıcı blogumda bir yıl önce yer almıştı ve ayrıntılı yazısını yayınlayacaktım ama sonra kullanmayı bırakınca dolabın köşelerinde kalıp unutuldu. Geçenlerde kendisine tekrar bir şans verdim ve hazır kış aylarında ciltte kırmızı renk düzensizlikleri artıyorken bu yeşil kapatıcıyı tanıtayım istedim.



Çift taraflı bu ürünün bendeki rengi Green/Light'ın bir tarafı yeşil, diğer tarafı açık renk kapatıcıdan oluşuyor. Kapatıcılar ortadan çevrilerek açılıyor ve her iki taraf da lipglosslar gibi süngerli aplikatöre sahip, bu şekilde uygulanabiliyor.

Ten rengi tarafı açık bir renk, benim NC30 cildimde kapatıcı olmak için fazlasıyla açık, ama gözaltı kapatıcısı olarak kullanılabiliyor. Yapısı ince, çizgilere dolmasa da fazla da kapatmıyor. Çok morluğu olmayan, hafif bir kapatıcı arayanlar gözaltında memnun kalabilir, yüzde ise çok belli belirsiz kusurlarda açık renk tenliler kullanabilir. Ben gözaltıma kendi fırçasıyla birkaç damla uygulayıp parmağımla yayıyorum.

Yeşil taraf ise benim bu kapatıcıyı alma sebebim. Yeşil rengin renk çemberinde karşısındaki zıt rengi kırmızı olduğundan yeşil kapatıcılar ciltteki kırmızılıklara karşı kullanılıyor. Akne izlerinden muzdarip biri olarak gerçekten de bu teori işe yarayacak mı denemek istediğimde seçimim Physicians Formula oldu ve hazır alırken ikili olsun diye bu ürününü seçtim.


Gördüğünüz gibi soldaki yeşil olan kapatıcıyı kırmızılıklarımın üzerine çok ince bir tabaka olarak sürdükten sonra üzerine fondoten geçtiğimde gerçekten de daha düzgün bir görünüm elde ediyorum. Yalnız, yeşil tarafın kendi aplikatörünü hijyen nedeniyle cildime sürmüyorum, temiz elimin arkasına sürüp başka bir kapatıcı fırçasıyla yüzüme uyguluyorum.

Ten rengi kısmın aksine yeşilin yapısı daha opak, bu nedenle rengi hafif uygulayıp uzaylıya dönmemek biraz uğraştırıyor. Ben üstüne yoğun kapatıcı bir fondoten uyguladığımdan renk gözükmüyor, ama mesela bir BB krem altına bunu uygulamak bence akıllıca olmaz.

Sonuçta yeşil kapatıcı kırmızılıkları kapatmaya yardımcı olsa da yeşilliği de kapatmak için ekstra kapatıcı bir fondotene/kapatıcıya ihtiyacınız oluyor. Eğer günlük hayatta az kapatıcı ürünler kullanıyorsanız bu kapatıcıyı makyaj altına uygulamak için tavsiye edemem, ama eğer ben zaten yoğun kapatıcı makyaj yapıyorum derseniz işinize yarayacak bir ürün.

Ten rengi kısmını ince ve kapatmayan yapısı sebebiyle fazla sevmesem de yeşil kısmı benim işime yaradı, fakat bunu tekrar almazdım. 30-40 TL arası eczane sitelerinden kolaylıkla bulabileceğiniz bu ürün yerine Physicians Formula'nın diğer serilerindeki yeşil kapatıcılardan denemek istiyorum. Yine de fiyat olarak denenebilir bir ürün, çünkü içinde iki tane kapatıcı barındırıyor. Ben kendiminkini botanikecza.comdan almıştım ama şu an pek çok sitede bu ürün stokta.

Siz daha önce yeşil kapatıcı denediniz mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder