21 Aralık 2012 Cuma

Modcloth Siparişim

Modcloth sıklıkla gezindiğim sitelerden birisi. Fiyatlarını genelde yüksek bulmakla beraber, arada bir indirim kısmında çok orijinal kıyafetlere rastlamak mümkün oluyor. Bu sitenin Türkiye'ye gönderim yaptığını ve Paypal ile ödeme yapılabildiğini de hatırlatayım.

Kış başında Modcloth'tan bir mont almıştım ben, fakat gelince incecik birşey çıktı ve iade etmeye karar verdim. Normalde 30 gün içinde iadede paranızı geri alıyorsunuz ama ben erteleye erteleye 2 aya yaklaştırınca iademi "store credit" yani bir sonraki alışverişlerimde kullanılabilecek şekilde hesabıma aldım. Christmas için yapılan %20 indirimi görünce de birşeyler alayım dedim, işte bunlar da aldıklarım:
Bu elbiseyle sonunda galaksi deseni kervanına ben de katılıyorum. Özellikle taytlar çok moda biliyorum, ve milyon tane desenli tayt almama rağmen hiç galaksi desenliler beni çekmedi nedense. Bu elbisenin renkleri, modeli çok hoşuma gitti. Siyah çorap ve ceketle giyeceğim bakalım.

Marilyn Monroe ve Elizabeth Taylor desenli bu çorabı almasam olmazdı, orijinal parçalar derken işte bu tarz şeyleri kast ediyorum :)

Yıllar önce buna benzeyen at desenli bej bir tişörtüm vardı, bana küçülüp vedalaşınca hep yenisinden bulmak istemiştim. Bunu da severek giyeceğim.

Bir de ağzımın sularını akıtan ama 150 dolarlık fiyatı yüzünden almayı bile düşünemediğim kot var:


Gökdelenli bir şehir silueti desenli bu pantolonu sahibi güle güle giysin diyebiliyorum ancak :(

Siz daha önce Modcloth'tan alışveriş yaptınız mı? En çok hangi parça hoşunuza gitti?


1 yorum:

  1. Selammm yeni yılın kutlu olsun :)

    Astrolojik çekilişime katılmak istersen.. :)

    http://guzellikgercekleri.blogspot.com/2012/12/cekilisime-katlnnnnn.html

    YanıtlaSil