15 Aralık 2012 Cumartesi

Haftasonu Pembesi: Revlon Lip Butter Lollipop

Pembe genelde makyajda da giyimde de pek hoslasmadigim bir renk fakat son zamanlarda soguk (mavi) alt tonlu pembelere bayilir oldum. Gecen ay bu tonlarda kac tane ruju/glossu makyaj koleksiyonuma kattim bilemiyorum ama bugun de surdugum meshur Revlon Lip Butterlardan Lollipop rengi dudaklarimdan cikmaz oldu, ozellikle de pembe bir kazakla uyumuna bayiliyorum <3




Kazagim Abercrombie (Black Friday indiriminden kaptim, bu markanin fiyatlari Amerika da dahil her yerde neden bu kadar ucuk anlamis degilim), fil desenli olan ise ASOS'tan aldigim sirin kotumun deseni. Dedigim gibi pembe pek giymem ama bunlar son pembe cilginligimda dolabima katilan parcalar.


Sizin hem moda hem makyajda pembelerle araniz nasil?

2 yorum:

  1. Bende cok seviyorum bu pembeyi ama pembeyi daha cok makyajlarimda kullanirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de yavas yavas alistiriyorum kendimi, bu ton orta koyulukta tende cok guzel oluyor bence :)

      Sil