26 Aralık 2012 Çarşamba

Freeman Çikolata&Çilekli Kil Maskesi

Bugün tanıtacağım maske guzel kokulu urunleriyle bilinen Freeman'dan çikolata ve çilekli kil maskesi. Bende 3-4 kullanımlık mini poşedi var, ama aslında bu maske 150 mllik tüplerde satılmakta.

Öncelikle, maske bir kil maskesi olsa da nemlendirici olduğu ve kuru/normal ciltlere uygun olduğu iddia edilmiş. Kil maskeleri genellikle kilin yağı emici özelliği nedeniyle yağlı ciltlere tavsiye edildiğinden ben maskenin bu iddiasını dinlemedim ve yağlı ciltli olmama rağmen bu maskeyi satın aldım.

Maskenin iddiaları, içeriğindeki kille ciltteki fazla yağı emmek, gözenek görünümünü azaltmak ve içindeki shea ve kakao yağları ile cildi nemlendirmek. 


Klasik kil maskesi kıvamı ve açık kahverengi renkte olan bu maskeyi ilk yüzüme sürmeye başladığımda mutluluktan ölüyorum zannettim. Kokusu o kadar güzel ki, tıpkı sıcak çikolata gibi. Az kalsın yiyecektim maskeyi, kendimi zor tuttum ama bu nefis kokusuyla benden çok artı puan aldı.

Maske kuruyana kadar bekletilip yıkanıyor. Kururken diğer kil maskeleri gibi sertleşip cildi geriyor ve ılık suyla yıkayarak maskeyi yüzünüzden çıkarıyorsunuz. Rahat durulandı, öyle çok uğraşmadım durulamak için. Zaten nefis kokudan dolayı da acelem yoktu :)

Kullandıktan sonraki gözlemlerime gelirsek, yağı güzelce emdiği doğru. Ama bence kuru bir cilde hiç uygun değil bu maske, karma ve yağlı ciltlere yönelik gibi geldi bana. Benim yağlı cildimi kuruttu diyemem ama yağsız bıraktı, bu nedenle kuru cildi fazla gerer. Gözenek iddiası öyle bir iki kullanımda anlaşılmayacağından birşey diyemem ama çıkardıktan sonra cildime daha berrak bir görünüm verse de öyle mucizeler yaratmadı.

Kötü yönü ise paraben içermesi. Artık cilt bakımımda daha doğal ürünlere yöneldiğimden bu maskenin içeriği pek iyi gelmedi bana. Eğer bu konuda hassassanız maskenin içeriği burada var.

Bu maskeyi nerden buluruz diyenlere ben iki sitede buldum: Bakimstore ve parfum.com.tr. İki sitede de 150 mllik tüp fiyatları 20 TL civarında. Ben daha önce bakımstoredan alışveriş yapmıştım ve kargo hızlıydı ama diğer siteyi bilmiyorum, almayı düşünenler iki siteyi de araştırabilirler.

Bu maskeyi kimlere tavsiye ederim derseniz çok problemli olmayan karma ve yağlı ciltlerde yağ dengesini sağlamak adına başarılı bir maske. Kokusu zaten inanılmaz güzel, bu tarz kokusu güzel maskeleri sevenler de kaçırmamalı. Fiyatı bana yüksekçe geldi, ama maske zaten haftada 1-2 uygulandığından 20 TLlik tüp uzun süre gidecektir.

Sizin tavsiye edebileceğiniz kil maskeleri neler?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder