25 Aralık 2012 Salı

Ecotools Beautiful Expressions Kabuki Set

Ecotools'un yeni çıkardığı bu sınırlı üretim kabuki setine bayılmamak elde değil.

4 kabuki fırçadan oluşan setin fırça sapları da doğadan esinlenen çiçek, yaprak gibi desenlerle süslenmiş.




İlk fırça conceal yani kapatıcı bir fırça. Bununla kapatıcı uygulamak bana pek mantıklı gelmedi açıkçası, daha kullanmadım bu fırçayı ama kontür fırçası olarak daha işe yarayacağı kanaatindeyim. Yine de gözaltına kapatıcı yaymak için şekli uygun.

İkinci fırça bronze açılı bir fırça olduğundan bronzer, allık vb. yanağa uygulamak için ideal bir fırça. Ben allık sürmek için kullanıyorum.

Üçüncü fırça contour da şekil itibariyle kontürlemeye uygun bir fırça, ya bunu ya da ilkini ben bu amaçla kullanacağım, bakalım.

Son fırça olan buff ise düz yapısıyla pudra ve toz fondoten kullanmımda oldukça işe yarayabilir. Ben pudrayı yüzüme yaymak için kullanıyorum.

Fırçalar klasik Ecotools kalitesinde, kılları yumuşacık ve sık. Bu arada Ecotools ve Real Techniques fırçaları aynı firmanın ürettiğini öğrendim, yani Ecotools fırçaların kalitesinden şüphe duymaya imkan yok. Bu setteki fırçalar da hem gayet sık ve yumuşak kıllarıyla uygulayacağınız ürünü çok iyi alıyor, hem de 4 farklı şekil olması size farklı kullanım alanları sunuyor. Ne kadar şirin olduklarını ise söylememe gerek yok:)

Bu set Gratislere, Watsonslara gelir mi bilmem ama limited edition olduğundan beklemeyeyim derseniz, yurtdışından fırça getirmek yasak değil. Bu seti Ebayde 10-15 dolar arası fiyatlara rahatlıkla bulabilirsiniz.

Sizin Ecotools fırçalar ile tecrübeleriniz neler?

4 yorum:

  1. bende 2 far 1. kabuki birde allık fırçasından oluşan 4 lü seti var,ecotools markasından memnun kaldım =) ama senin miniklere bayıldım, sanırım bu set gelmez Türkiyeye, sınırlı sayıda olduğu için =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sırf görüntülerinden almıştım aslında, ecotools ben de seviyorum hem ucuz hem de çok kaliteli fırçalar :)

      Sil
  2. ayyyyyy Allahımm çok tatlılarrr :) bende fırçada ecotoolsa çok güveniyorum ve severek kullanıyorum fırçalarını :) keşkeee gelse türkiyeyede ne kadarrr mükemmel olur lakin göz makyaj fırça seti hala gelmediyse bu hiç gelmezz :( güle güle kullanın :)

    http://jelibonunrenklidunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, umarım gratis ya da watsons bu seti getirir yakın zamanda

      Sil