5 Aralık 2012 Çarşamba

CVS İndirimden Kaptıklarım (Rimmel, WetnWild, Revlon, Milani, Physicians Formula)

Bütün bloglarda Gratis indirimleri yazıldı çizildi, ben de özellikle theBalm indirimini kıskandım açıkçası, paletler Amerika fiyatlarından çok daha uyguna geliyordu çünkü. Neyse ki Watsonsların, Gratislerin muadili drugstorelardan CVS kış indirimine girdi de birşeyler kapabildim :)

Kış indiriminde bazı ürünler %75, bazıları ise %50 fiyata satılıyor. Garip olan hiçbirinde indirim etiketi yok, fiyatları okutup nelerde indirim var şansa bulmanız gerekiyor. Ben de bugün makyaj reyonunda dolana dolana birşeyler bulmayı başardım.


Aldıklarımdan sonra detaylı tanıtacaklarım olacak (Physicians Formula ve Rimmel Kate Moss ruj mesela), ama kısaca özetlemek gerekirse Revlon'dan haki-altın rengi arası bir renk olan Varnished ve Nicole by OPI Kardashian koleksiyonundan teal tabir edebileceğim koyu yeşil-mavi arası Khloe Had a Little Lam-Lam ojelerini aldım.

Milani'den bir turuncu bir pembe iki ruj aldım, isimleri de Orange Gina ve Pink Passion. Bir de Lip Flash kalemlerinden kırmızı renk Hot Flash'i seçtim. Rimmel Kate Moss ruj da 4 numaralı aşırı koyu bir mor.

WetnWild'in mini tekli farlarından iki nude renki bir de simli lacivert aldım. Özellikle açık ten rengi görünen Brulee herkesin favorisi, ben de kaçırmak istemedim. Koyu kahve olan Nutty, lacivert ise Stagedive.

Revlon'dan denemek için bir kapatıcı, Physicians Formula'dan da kahve gözler için olan Shimmer Strips paleti aldım.

Tüm bu resimdekilere 20 dolar ödemem de güzel oldu açıkçası:) Genelde çok beğenmedikçe Türkiye'de satılmayan ürünler koymamaya çalışıyorum bloga ama eğer merak ettiğiniz ürün varsa youm bırakın, yazısını hazırlarım.

Sizin Türkiye'ye gelse dediğiniz drugstore markaları neler?

17 yorum:

  1. Bence öncelikle Wet 'n wild ve Hard candy gelmeliiii ! Ürünleri harika görünüyor çünküü,kaliteleri de çok iyiymiş :) Daha sonra da Revlon,Cover girl falan gelebilir. Aslında hepsi gelse fena olmaz tabi kazıklanmadan :D Güle güle kullaan canım ! Hepsi 20 dolara süper olmuş valla ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wetnwildin ürünleri indirimsiz bile 3-4 dolar altına satılıyor, eğer türkiyeye gelirse umarım uygun fiyatlarla gelir, 30-40 tlye çıkmaz fiyatları.

      hard candy markasından sadece 1 allığım var, bloglarda ya çok iyi ya da çok kötü şeyler okuyorum ürünleri hakkında ama bir ara daha fazla denemeyi planlıyorum, özellikle ambalajları benefiti hatırlatıyor çünkü

      Sil
    2. Wet 'n wild acayip ucuz evet yaa :D Umarım gelir de Essence gibi olur fiyatları . İşte o zaman tadından yenmez :)) Hard candy'nin ambalajlarına bayılıyorum yaa,sırf ambalaj için bile alınır hahaa :)

      Sil
  2. güzel bir alışveriş olmuş tatlım güle güle kullan tatlım..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. süperr, özellikle physicians formula..... harika şeyler de almışsın o kadar uygun fiyata hem de....hepiciğini güle güle kullan canımm....keşke phy burdada ucuza satılsaydı :( ama sen aldıkça, ben de burda mutlu oluyorum :) özellikle phy leri :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet keşke daha uygun fiyata gelseydi türkiyeye :(

      Sil
  4. çok merak ettiğim markalar ne diyim tadını çıkar güle güle kullan sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Ohhh super ganimetler gule gule kullan;)

    YanıtlaSil
  6. Amerika'dayken almadığıma pişman olduğum çok şey var gördükçe içleniyorum, kendime kızıyorum:(

    Hepsi çok güzeller güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım bir daha gitme şansın olur ve istediklerini alırsın :)

      Sil
  7. Physicians Formula'nın far paletiiiii çok merak ediyordum yaa bende istiyorumm :)) Hepsini güle güle kullan canım :) Uygulamalı bir makyaj beliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazısını yakın zamanda yayınlayacağım, bir de nude isimli benzer başka paleti var bende, ikisini birlikte yazabilirim hatta :)

      Sil
    2. nude isimli paletini ben de almayı düşünüyordum.yazsan süper olur bu aralar :) güle güle kullan hepsini

      Sil
    3. teşekkürler, yazısını bu hafta yayınlamayı planlıyorum

      Sil