4 Aralık 2012 Salı

Bitenler-13

Bu ay bitenler yazım yine kalabalık :)


1) Avon Naturals Kiraz Çiçeği Saç Spreyi: Bu kiraz çiçeği serisi şaka gibi bence. Daha önce saç kremini denemiştim, saçımı sertleştirip bırakmıştı. Bu spreyin de güzel kokmak dışında hiçbir işlevi yok, alıp paranızı harcamayın sakın.

2) Marc Jacobs Daisy: Mini şişesinin tatlılığı harici kokusunu da sevdim. Normalde çiçekli kokulardan bucak bucak kaçarım ama bu hafif, günlük olarak kullanılabilecek kalıcı ve kaliteli bir koku.

3) Korres Pomegranate Narlı Nemlendirici Jel: Çok çok çok (x1000) memnun kaldım, yağlı cildimi hem pamuk gibi yumuşattı hem de matlaştırdı. Tekrar almam olası ilerde. Bu arada Korres bir aralar Harvey Nichols'da satılıyormuş, hatta kendi özel mağazası da varmış ama sonradan ne oldu hala var mı bilmiyorum.



4) Fresh Umbrian Clay Matlaştırıcı Serum: Evet işe yaradı, gün boyu cildim parıldamadı ama makyaj altına sürüldüğü an üstüne sürülen fondoteni maske gibi gösteriyor. Büyük boyunu almam.

5) Lumene Makyaj Temizleme Mendilleri: İki tanesiyle yüzümdeki tüm makyaj güzelce temizleniyor, ama çimen gibi koktuğundan kokuya bayılmadım.

6) Estee Sensuous: Bu kokuyla yıldızımız barışmadı, bir de açılmamış tam boyu var bende. Onu ne yaparım bilmiyorum.

7) Maybelline Dream Fresh BB Krem: Şu an kullandığım Skinfoodla kıyaslandığında rezaletti! Eğer cildiniz lekesiz/kusursuz ve kuruysa, BB krem yerine hiç kapatıcılığı olmayan, vıcık bir renkli nemlendirici arıyorsanız alın. Kapatıcılık bekliyorsanız ve yağlanan bir cildiniz varsa çok çok kötü.

8) Amazing Concealer: İsmi gibi amazing,  minicik bir damlası tüm yanağınıza yetiyor mesela. Şuncacık testerı 3 hafta kullandım ve fondoten altına sürdüğümde tüm gün dayanıp lekelerimi inanılmaz iyi sakladı. Fiyatı tuzlu ama ucuz alternatif bulamazsam almak için aklımın köşesinde.


9) Philosophy Microdelivery Yüz Temizleyici: Güzeldi, rastlarsam alabilirim. Çok mini tanecikli günlük olarak rahat kullanılan bir temizleyici.

10) Nivea Touch Of Water Lily Duş Jeli: Bu jeli ilk kullandığımda ağzım açık kaldı çünkü Nivea'dan bu kadar ucuz ama mükemmel bir duş jeli beklemiyordum. Cildi yumuşacık bırakan, çok güzel köpüren harika bir jel. Bir tek çiçek kokusu beni sarmadı ama aynı seriden kavunlu olanı alıp hayatımda kullandığım en iyi duş jeli olan bu jelle devam edeceğim stoklarımı eritince.

11) Avon Color Trend Ruj: P10P yazımda swatchı da var.

12) Elf Far Bazı: Ucuz etin yahnisi olayı, işe yaramadı. Too Faced Shadow Insurance varken yüzüne bakmam.

13) Misten Göz Kalemi: Yine P10P yazımda var.

14) Benefit Hello Flawless: Hiç bana göre değil, fondoten üstüne pudra olmak için çok ağır.


15) Urban Decay Naked Skin Fondoten: UD ürünleri yavaştan TR Sephora'da beliriyor, bu fondoten de yakında gelebilir. Bende 3 renk testerı vardı, 3ünü de kullandım. Hem kendi cildime tamamen uyan bir rengi ilk defa buldum, hem de büyüğünü alabileceğim denli memnun kaldım bu fondotenden. Ama kapatıcılığı oldukça fazla, Naked Skin deyince hafif anlaşılıyor ama maskeleşmeye çok müsait, dikkatli sürülmesi gereken bir fondoten.

16) Rossmann Synergen Pudra: Fena değil, hala ucuzsa denenebilir ama 10 TL üzeri satılıyorsa bence pas geçebilirsiniz, gayet sıradan kendisi.

17) Covergirl Oil Control Pudra: Sevdim, ne tozuttu ne de kalıp gibi durdu. Tekrar indirimde rast gelirsem alabilirim bir aralar ama olmazsa olmaz değil.

Amerika'ya taşındığımdan beri fark ettiğim şeylerden biri her alışverişimde bol bol tester gelmesi. Testerlar sayesinde normalde o kadar para vermeyeceğim çok beğendiğim ürünler bulabiliyorum (mesela Amazing kapatıcı ve UD fondoten) ve gerekli ürünlere gerekli paraları harcayabiliyorum. Keşke Türkiye'de de bu şekilde tester dağıtımı olsa.

Sizin bu ay bitirdiklerinizden favorileriniz neler oldu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder