31 Aralık 2012 Pazartesi

2012nin Son Bitenleri-14

Bu yılın son bitenleri karşınızda. Önce toplu hatıra fotosu :


Şimdi hepsine yakından bakalım:




1) Alba Botanica Acne Dote Yüz&Vücut Peelingi: Türkiye'de satılan doğal bir marka. Ayrıntılı yazısı bu linkte, bu ürününü çok beğenmeme rağmen serinin diğer ürünlerinden nefret ettiğimden tekrar almam.

2) Secret Jel Deodorant: Hayatımda kullandığım abartısız en iğrenç deodoranttı. Ne giysem lekeledi, terlemeyi gram etkilemedi ve iğrenç kokuyordu. Amerika'da sprey ve roll-on deodorant yok gibi, jellere de alışamadım :(

3) Organix Argan Yağı şampuanı: Bu seriyi şampuan, krem, argan yağı ve maskesi şeklinde ayrıntılı tanıtacağım zaten, beklemede kalın:)



4) Avon Clearskin Cover: Çok az renkli ama kapatıcılığı 0 bir üründü, baz gibi kullandım.

5) Korres Pomegranate Narlı Maske: Çok sevdim, mis gibi nar koktu ve cildimdeki yağı kurutmadan çok iyi emdi. Bu nar serisini yağlı ciltlere kesinlikle tavsiye ederim.

6) Essence of Beauty Citrus Coconut Duş Jeli: Hindistan cevizi kokusu severim ama bunda limonumsu kokular katılıp çok ekşi hale gelmişti. Sette çıkmıştı zaten, bir daha almam.


7) Marc Jacobs Daisy: Bu miniyi çiçek kokular beni kustursa da severek kullandım, bence çok hoş bir koku. Şişeyi de saklıyorum, aşırı şirin :)

8) Elf Eyeliner: 1 ayda kurudu, hiç sevmedim. Ucuz ama bence biraz daha para verip daha uzun süre giden bir tane almak daha mantıklı.

9) Avon Moisture Seduction Red Kiss Ruj: Rengi çok kötü, kırmızıyla çingene pembesi arası garip bir renk. Tenime olmadı hiç ve çöpe yolladım.

10) Avon Outspoken Intense: Hiç bir özel tarafı yok bence bu parfümün, ne iyi ne kötü. Testerını koklayıp almaya karar vermek daha mantıklı.

11) Avon Unplugged: Türkiye'ye gelmeyen bu koku Bon Jovi tarafından yapıldı. Bon Jovi hastası olarak çıktığı an tüm serisini aldım ama daha açmadım, bu da mini testerı. Sevmemem imkansızdı:)

12) BFTE-Meow Cosmetics Far ve Allıklar: Indie makyaj firmalarını denemek amaçlı bu iki firmadan biraz sipariş verdim, bu üçü benim istemediğim ama hediye gelen renkler. Nasıl da bu mavi tonlu morun beni dayak yemiş gibi gösterdiğini bilip iki firma da o renk far yollamış değil mi?


13) Oriflame Göz Kalemi: Sertleşip bozulmuş, attım.

14) Avon Color Trend Lipstix: Harika birşeydi bu seri ama tabii ki satıştan kalktı. Bendeki bu renk de bozulmuş ne yazık ki.

15) Lumene Makyaj Temizleme Mendili: 2 tanesi göz hariç tüm makyajımı çıkarabiliyor.

16) Burt's Bees Yüz Temizleme Mendili: Bu mendiller kocaman olduğundan biri tüm cilt makyajınızı çıkarıyor ama göz makyajında çok başarısız. Kokusu güzel ve cildi çok ferahlatıyor. Çantaya atmalık alabilirim.

17) Yves Rocher Lilas Mauve Parfüm: Bunu kardeşim kullanmıştı bir ara, çiçek kokusu sevmediğimden bunu da beğenmedim.

18) Yves Rocher Hydra Vegetal Nemlendirici: Bu yeni nem serisini merak edenler, bence güzel bir seri ama acayip yoğun parfümlü. Mağazada koklamadan almayın derim, özellikle cilt bakımında parfüm sevmeyenlerdenseniz.

İşte Aralık bitenleri bu kadar. Siz bu ay neler bitirdiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder