18 Kasım 2012 Pazar

NYX Taupe Allık

İtiraf etmeliyim ki bu allık bir anlık zaafım sonucu sipariş edildi. Bloglarda gezerken gördüğüm, gri alt tonlu kontür pudrası/far Chanel Notorious'ı görünce ilk görüşte aşk yaşadım, ama Chanel'in yüksek fiyatları ($43) nedeniyle bir dupe arayışına girmiş bulundum.

www.bonanza.comdan alıntıdır /credit: www.bonanza.com

Karşıma NYX Taupe çıkınca da 7 dolar gibi bir fiyata hemen sepetimde buldu kendisini. Aslında cildim sarı alt tonlu olduğundan illa öyle soğuk tonlu bir kontürleme pudrası alayım sevdam yoktur ama klasik bronz yerine gri olayı nedense çok aşırı hoşuma gidince denemekten zarar çıkmaz dedim.

Chanel'in swatchı şu linkte var, NYX ise Chanel'in grisinden daha kahverengi bi ton ama yine de bir bronzer havasında değil. Adı gibi "taupe" yani kahve-gri karışımı bir renk.


Bu allığın (ben allık olarak kullanmıyorum tabii ki) yapısı yumuşak ve aşırı tozutmayan cinsten. Parmaklayınca fazla renk vermiyor gibi, ama benim cildim buğday olmasına rağmen iki kez üstünden geçince yanaktaki rengi son derece belirgin çıkıyor. Kalıcılığı ise gayet iyi, yağlı cildimde 6 saat kadar kalıp sonra kaybolmaya başlıyor her allık gibi. Bu da swatchı:



Görüldüğü gibi klasik bronzerdan çok uzak bir renk. Ben bunun kontür dışında far olarak da kullanılabileceği kanısındayım, denemedim ama bir ara far olarak da sürebilirim.

Sonuç olarak, herkese göre olmadığı kesin ama Notorious'ı beğenip gri alt tonlu bir ürün arayanlar için çok daha uygun fiyatlı bir alternatif. Cildiniz aşırı koyu değilse renk kendini gösterecektir ve ben sarı alt tonlu olmama rağmen gayet güzel durdu. Kesinlikle tavsiye ederim, hatta bunu bitirmeyi başarırsam tekrar alacağım kesin gibi.

NYX ürünlerini Türkiye'de Douglas mağazalarında bulabilirsiniz sanıyorum, fiyatını 30 TL olarak biliyorum.

Sizin soğuk alt tonlu kontürleme ürünleriyle ilgili düşünceleriniz neler?

2 yorum:

  1. Daha dogal duracagini dusunuyorum gri tonlunun ozellikle cildin ne tam sari ne tam pembe alttonluysa kanima girmis olabilirsin su an sevdim bu fikri once benzer bi farla denemeler yapip alabilirim belki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dupe araştıtırken girdiğim bloglarda hep taupe farları da benzer şekilde kullanıp aynı sonuç aldıklarını yazmışlardı, far simli falan değilse bence gayet işe yarayabilir.

      Sil