29 Ekim 2012 Pazartesi

Golden Rose Terracota Blush-On 04

Bugünün tanıtacağım ürünü yerli markalarımızdan Golden Rose'un 04 numaralı Terracota allığı.


Şu anda ürünün fiyatı Golden Rose sitesinde 18 TL olarak gözükse de sanırım ara ara indirimli bulmak mümkün. Boyut olarak oldukça küçük gözüküyor (kabı neredeyse bir tekli far kabı kadar) ve 4.5 gram ki bu genelde bir allık için düşük sayılabilecek bir gramaj.

Rengine gelirsek, kabında oldukça pembe duruyor ama sürünce işler değişiyor. Ben hem açık pembe görünen yerleri, hem de koyu renk damarları ayrı ayrı swatchladım, ikisinin karışımı olan gerçek tonunu da swatchta görebilirsiniz.


Gördüğünüz gibi açık pembe yerler daha çok bir highlighter havasında, koyu damarlar ise simli bir bronzer gibi. İkisini karıştırdığınızda ortaya bol simli bir şeftali tonu ortaya çıkıyor. Elimde açık gözükmüş ama aslında canlı ve pigmentli bir renk, fazla fazla sürmek hem renginden hem de simlerinden dolayı sizi palyaçoya döndürebilir.

Ben bunu sabah 9 gibi sürdüğümde öğleden sonra 1-2ye kadar canlılığını korusa da sonrasında tazelenmesi gerekiyor. Bu nedenle kalıcılığı orta karar diyebilirim, 4 saat kadar renk kalıyor ve daha sonra solmaya başlıyor. Bu arada cildimin yağlı olduğunu belirtmekte yarar var, eğer kuru ciltliyseniz sizde daha uzun kalacaktır.

Oldukça sivilcelenmeye meyilli bir cildim olmasına rağmen bende böyle bir soruna yol açmadı bu allık, rahatsız edici bir koku da almadım ben. Bu açıdan problemli ciltlerde kullanılabileceğini düşünüyorum. Çok fazla tozutmaması da beğendiğim bir yönü oldu.

Genel olarak ben bu allığı sevdim, çünkü hem sarı alt tonlu olduğumdan kendime şeftali tonlarını daha yakıştırıyorum hem de mat allıklardansa ışıltılı ürünlere elim gidiyor. Çok yağlı bir cilde sahip olduğumdan hemen hemen her allık bende kalıcı olamıyor, bu da pek farklı değil ama hemen de kaybolup gitmiyor. Fiyatını ise çok fazla buldum ne yazık ki, hem gramajı az olan hem de orta kalitede olan bir allığın neredeyse 20 TL olması bence absürd, bu fiyata daha iyi alternatifler bulunabilir. Bir de çok simli olması ışıltı sevmeyenlerin hiç hoşuna gitmeyecektir.

Eğer indirimde görürseniz ve ışıltılı allıklar sizi rahatsız etmiyorsa bir bakmanızı öneririm ama normal fiyatındayken almanızı tavsiye edemeyeceğim.

Siz Golden Rose allıklarını denediniz mi?

1 yorum:

  1. Golden Rose hiç denemedim nedense bu markaya karşı bir önyargım var :))

    bu arada süper bir çekilişim var beklerim :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil