12 Eylül 2012 Çarşamba

Bitenler-11

Bu ayın bitenleri karşınızda:


1) CVS Islak Mendil

2) Roc Purif-Ac Purifying Cleanser: Watsons'tan indirimle almama rağmen fiyatını pek hak etmediğini düşünüyorum. Fena değil ama klasik bir  drugstore temizleyici ile farkını göremedim açıkçası.

3) Rexona Roll-On: Mini boydu, severek kullandım. Burada roll-on deodorant ya da sprey deodorant doğru düzgün bulamadığımdan (sadece jel ve mum gibi katı var) bittiğine üzüldüm.

4) Forhans Diş Macunu: Thynin verdiği bu minik macun seyahat dönemlerinde işe yarasa da çok kötü.

5) Golden Rose Duo Lipmatic: İki taraflı bu ürünün bir kısmı bordo ruj, diğer kısmı da bordo dudak kalemiydi. Fikir de renk de güzel ama çok eski olduğundan bozulmuş, çöpü boyladı.

6) Neutrogena Radiance Boost Göz Kremi: Aman benden uzak olsun. Buradaki yazısında ne kadar kötü bir krem olduğunu anlatmıştım, ama bitene kadar kullanayım dedim. İki üç gündür gözlerimde bir kaşınma, bir ağrı oluyordu, sonunda bundan şüphelendim ve kullanmayı bırakır bırakmaz ağrılarım dindi. Hemen çöpe, bir daha yanına bile yaklaşmam.

7) Sephora Pacific Curacao Parfüm: Çanta boyu olduğundan sıkıp sıkıp bitirdim. Fresh, güzel bir koku, yaz için ideal.

8) Golden Rose 3D Fantastic Lash Mascara: Burada yazdığımda sevmemiştim ama kurudukça daha bir güzelleşti.  Yine de tekrar almak isteyeceğim kadar iyi bulmadım bu rimeli.

9) Avon Lash Designer Mascara: Hiç kullanamadan kurumuş.

10) Watsons Peel Off Mask- Pomegranate&Cranberry: Nar ve kızılcıklı bu soyulan maskeyi kokusu ve kullanım kolaylığı açısından sevdim. Aynen reçel gibi kokuyor ve rengi de pembe, yüzünüze bir tabaka reçel sürmüş gibi hissediyorsunuz. Kuruyunca da rahatça soyuluyor, ama cildime çok yararı oldu me derseniz hayır. Sorunsuz ciltlere eğlenceli bir seçenek, hem de fiyatı da uygun çünkü bir poşeti 3-4 kez kullanmaya yetiyor.

11-12-13) Avon Clearskin Professional Testerlar

14) Avon Advanced Techniques Argan Yağı: Bu tester sayesinde saçımda ilk kez Argan yağı denemiş oldum ve biter bitmez gidip Organix'in Argan yağı serisini aldım. Bu da bence uçlara serum olarak gayet iyi bir seçenek, Argan yağı zaten mucizevi bir şeymiş, özellikle kalın telli gür saçlara:)

Bir sonraki ayın daha çok makyaj malzemesi içermesi umuduyla :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder